سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:07 - دوشنبه 18 فروردین 1393

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن:

استرس ما برای بازی با راه‌آهن کمتر شد

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: استرس ذوب‌آهن برای دیدار با راه‌آهن کمتر شد و امیدوارم که در بازی آینده نیز بقای تیم در لیگ برتر را قطعی کنیم.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از فارس محسن ایران‌نژاد اظهار کرد: به نظر من بازی ما برابر داماش گیلان یک دیدار خیلی سنگین بود و به نسبت بازی‌های اخیر، این دیدار از فشار بیشتری برای دو تیم همراه بود.

وی افزود: ما برای این مسابقه فشار و استرس بسیاری داشتیم اما خوشحال هستم که در این بازی خوب بازی کردیم و نتیجه گرفتیم و خوب بازی کردن ما با پیروزی همراه شد.

مدافع تیم ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: 3 بازی پایانی برای تیم ما از اهمیت بسیاری برخوردار بود اما در کمال تاسف ما در دیدار با صبا نتیجه نگرفتیم و باید در بازی با راه‌آهن این مسئله را جبران کنیم.

وی گفت: ما باید در دیدار پایانی برای پیروزی به میدان برویم اما اگر در دیدار با راه‌آهن مثل دیدار با داماش بازی کنیم و استرس کنار برود، همه چیز خوب می‌شود.

ایران‌نژاد با بیان اینکه ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری بوده و امیدوار هستم که در لیگ بماند، افزود: همه سرمربیان تیم برای ما زحمت کشیدند اما در بازی‌های اخیر ما استرس داشتیم و در حال حاضر استرس ما برای دیدار با راه‌آهن کمتر شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده در ذوب‌آهن می‌ماند یا خیر، گفت: من با باشگاه سپاهان قرارداد دارم اما همه چیز به پایان فصل باز می‌گردد و آن زمان است که همه چیز مشخص می‌شود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.