اصفهان شرق

اروپا درصدد ایجاد لانه جاسوسی برای کمک به فتنه‌گران در ایران است

کدخبر: 16328
1393/01/18 در ساعت 12:15

حجت‌الاسلام احمد سالک‌کاشانی پیرامون قطعنامه مداخله جویانانه پارلمان اروپا علیه ایران و چرایی چنین دشمنی‌های اروپاییان با ایران اظهار کرد: در دشمنی دیرینه اروپا، اسرائیل و آمریکا با جمهوری اسلامی ایران هیچ‌کس شکی ندارد.

وی بیان داشت: همواره نظام سلطه و سردمداران استکبار جهانی از جمله اتحادیه اروپا در هر فرصتی که به دست آورده‌اند زهر خودشان را بر چهره انقلاب اسلامی ایران پاشیده‌اند، چرا که بیش از سه قرن است که سیلی محکمی از این انقلاب بر چهره منفورشان زده شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم تاکید کرد: بیش از 30 سال است که کشورهای استعمارگر و ظالم اروپایی و آمریکایی صحنه‌های بین‌المللی خود را در سایه گسترش اسلام و نظام اسلامی از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم انقلابی و ولایت مدار ایران با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم را به تعبیر امام راحل رقم زدند، تصریح کرد: آوردن بندی در قطعنامه شرم‌آور اخیر پارلمان اروپا مبنی بر زدن دفتر در ایران نشان از هدف خصمانه آنها برای زدن لانه جاسوسی دیگر به منظور کمک به خائنان و فتنه‌گران داخلی حکایت دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نهم با بیان اینکه صدور چنین قطعنامه‌هایی از سوی پارلمان اروپا علیه ملت و نظام ایران به بهانه حمایت و دفاع از حقوق بشر از سوی کسانی که خود سردمداران پایمال کردن حقوق انسان‌ها و بشر بوده و هستند مضحکانه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این قطعنامه دخالت آشکار در امور داخلی کشور است، ادامه داد: اینکه بخواهند در کشور ما با مخالفان نظام و فتنه‌گران دیدار کنند یا اینکه دموکراتیک‌ترین کشور منطقه را به برگزاری انتخاباتی غیر قانونی محکوم کنند، بسیار عجیب و دخالتی صریح در امور داخلی کشور ماست.

حجت‌الاسلام سالک در پایان با تاکید بر اینکه نمایندگان ملت ایران در مجلس هوشیارانه و آگاه‌تر از قبل برای حفظ و حراست از عزت و آبروی ملت بزرگ ایران ایستاده‌اند و در روزهای آتی با تصمیمات و تصویب‌های خود جواب دندان‌شکنی به زورگویان عالم به ویژه اتحادیه و پارلمان اروپا خواهند داد.

منبع: فارس