سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 10:15 - چهارشنبه 23 اسفند 1396

نماینده مردم شاهین‌شهر

خسارت کشاورزان بیش از 500 میلیارد تومان است/ لزوم پرداخت مطالبات مردم توسط وزارت نیرو

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: عدد مورد نیاز برای پرداخت خسارت کشاورزان بیشتر از 500 میلیارد تومان است ولی این‌که وزارت نیرو پا جلو بگذارد و پیش‌قدم شود کاری ارزشمند است که راجع به میزان خسارت کم کم ایمان بیاورد.

به گزارش اصفهان شرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در رابطه با خبر اعلام شده توسط وزیر نیرو مبنی بر پرداخت 500 میلیارد تومان برای جبران خسارت کشاورزان اصفهانی اظهار داشت: ضروری است که چنین اقدامی صورت گیرد، این که وزارت نیرو برای عدم تأمین آب برای حق‌آبه‌داران، حق اشتراکی‌ها و سهم‌آبه‌بران باید خسارت تأمین و پرداخت کند یک کار لازمی است.

وی افزود: این ضرورت به این دلیل است که کشاورزی که محل درآمدش از کشاورزی بوده الآن با ندادن آب طبیعتاً نتوانسته کشت داشته و در زندگی هم مستأصل است و هیچ راهی به جای دیگر ندارد، بنابراین این یکی از ضرورت‌هایی است که وزارت نیرو باید انجام دهد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشاورزان شرق اصفهان و دشت برخوار، همچنین کشاورزان شهرستان شاهین‌شهر و میمه و غرب و جنوب استان اصفهان در این شرایط متضرر شده‌اند که باید این جبران خسارت صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: عدد مورد نیاز برای پرداخت خسارت کشاورزان بیشتر از 500 میلیارد تومان است ولی این‌که وزارت نیرو پا جلو بگذارد و پیشقدم  شود کاری ارزشمند است که بعد از آن هم راجع به میزان خسارت کم کم ایمان بیاورد که تا چه حد باید پرداخت شود.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.