سرویس: اجتماعی 01:22 - سه شنبه 22 اسفند 1396

در ستاد نوروزی جرقویه علیا مطرح شد؛

آمادگی کامل کویر جرقویه علیا در پذیرایی از مهمانان نوروزی

در جلسه ستاد نوروزی جرقویه علیا، لزوم آماده سازی شهر و روستاهای منطقه برای مهمانان نوروزی مورد تاکید همگان قرار گرفت.

به گزارش اصفهان شرق، ستاد نوروزی جرقویه علیا در آستانه فرا رسیدن سال نو با حضور بخشدار، شهردار و مسئولان منطقه در سالن اجتماعات بخشداری تشکیل شد.

بخشدار جرقویه علیا با اشاره به موضوع گردشگری در سطح کشور گفت: با توجه به ورود گردشگران در ایان نوروز به منطقه کویری امسال دو کمپ یکی در ورودی شهر حسن آباد و دیگری در ابتدای روستای خارا برپا می شود.

حسین بهزادفر در ادامه تاکید کرد: همه ما با همکاری و تعامل و روحیه بسیجیمی توانیم زمینه مسافرت بدون خطر را برای مسافران نوروزی فراهم کنیم.

زیبا سازی معابر و میادین شهر همراه با نصب بنر برای راهنمایی مسافران

شهردار شهر حسن آباد در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در آستانه سال جدید گفت: شهرداری در جهت زیبا سازی شهر اقدام به رنگ آمیزی جداول نموده است.

داود صادقی در ادامه افزود: جهت راهنمایی مسافران نوروزی  شهرداری در ابتدای شهر اقدام به برپایی یک کمپ نموده است تا مسافران نوروزی  بهتر بتوانند از آثار سنتی منطقه آگاه شوند.

آمادگی آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی

مدیریت آموزش و پرورش جرقویه علیا از آمادگی این اداره جهت اسکان مسافران نوروزی در شهر حسن آباد در دبیرستان شهید منصوری واقع در خیابان آزادی و مدرسه عزیز خانی واقع در خیابان امام حسین(ع) و مدرسه امیر آزوغ در روستای رامشه  خبر داد.

عباس تیموریان در ادامه افزود: ستاد اسکان جرقویه علیا به صورت 24 ساعته در خدمت  مسافران عزیز خواهد بود.

اداره راه و راهداری  نیز جهت ایمن بودن جاده ها و کاهش تصادفات اقدام به نصب علایم هشدار دهنده در سطح  و آماده سازی جاده ها  می کند.

نظارت بیشتر بر مواد غذایی در ایام نوروز

بخشدارجرقویه علیا از مسئولان بهداشتی خواست تا در ایام نوروز محل توزیع مواد غذایی را بیشتر تحت نظارت داشته باشند.

بهزادفر از ارگان های سطح منطقه خواست  تا برنامه های کشیک خود را به بخشداری اعلام کنند و شهرداری نیز در آستانه سال جدید از حفاری و خاکبرداری های  که ضروری نیست خوداری کنند.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده  هر گونه تخلفی  آن را به مرکز بهداشتی درمانی شهر حسن آباد اطلاع دهند.

انتهای پیام/ احمد صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.