سرویس: اخبار شهرستان 00:58 - سه شنبه 22 اسفند 1396

با حضور والدین شهدای دفاع مقدس؛

مراسم بزرگداشت روز شهید در بخش مرکزی شهرستان اصفهان برگزار شد

ویژه برنامه بزرگداشت روز شهید در بخش مرکزی شهرستان اصفهان با حضور والدین شهدا بخش مرکزی، جرقویه علیا و سفلی در محیطی معنوی برپا شد.

به گزارش اصفهان شرق، امروز و همزمان با فرا رسیدن 22 اسفندماه روز بزرگداشت مقام شهدا، ویژه مراسمی در بخش مرکزی شهرستان اصفهان با حضور والدین شهدای بخش مرکزی، جرقویه علیا و سفلی برگزار شد.

این مراسم که به پاس قدردانی و تجلیل از خانواده بزرگوار شهدا برپا شده بود، همراه با برنامه های معنوی و معرفتی همراه بود.

دانشگاه علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی کبوترآباد میزبان این مراسم بود تا محیط علمی دانشگاه به عطر حضور خانواده های صبور و ایثارگر شهدا معطر شود.

امام جمعه شهر باغبهادران در این مراسم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، زنده نگه داشتن ياد شهداى انقلاب باعث تداوم حركت انقلاب است و در این رابطه باید به صورت گروهی و فردی وارد عمل شویم.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ اظهار کرد: جایگاه شهدا بسیار بزرگ است زیرا آنها جانشان را برای امنیت امروز ما در طبق اخلاص و بندگی گذاشتند.

وی افزود: همه ما باید بیش از گذشته حافظان شایسته ارزش‌های اسلامی و نظامی و آرمان‌های امام و شهدا باشیم و با تلاش مضاعف در راستای ترویج ایثار، شهادت، شناخت و کسب معرفت از آنان گام‌های بسزایی را برداریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش جرقویه با اشاره ای کوتاه به اقدامات صورت گرفته در بنیاد شهید منطقه گفت: هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و سعی ما ارتقاء این رفتار به نسل جوان خواهد بود.

سعید محمدی خاطرنشان کرد:‌ باید یادمان نرود که مردانی بودند که برای تحقق آرامش امروز ما از گرانبهاترین و بالاترین سرمایه خویش گذشتند و امروز ما باید حافظ خون شهدا باشیم.

بخش مرکزی شهرستان اصفهان شامل دو منطقه براآن جنوبی و شمالی است که در فاصله کم تر از 30 کیلومتر از مرکز شهر اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.