سرویس: اجتماعی 13:06 - دوشنبه 21 اسفند 1396

امام جمعه شهر ورزنه:

صدای مردم شرق اصفهان به گوش مسؤولان رسید/ شایعات و دروغ‌های مجازی مشکلات را پیچیده می‌کند

امام جمعه شهر ورزنه گفت: مطالبات کشاورزان کاملاً به حق است و مسؤولان نیز درصدد حل مشکل هستند و به اندازه کافی صدای مردم به گوششان رسید و امیدواریم مشکلات این قشر زحمتکش به زودی حل شود.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام اسماعیل شامحمدی در اصفهان اظهار کرد: نتیجه بی‌توجهی و نادیده گرفتن مردم  چیزی جز آنچه در شرق اصفهان دیدیم نیست اگر مسؤولان به موقع و مدبرانه وارد صحنه می‌شدند این اتفاقات نمی‌افتاد.

وی سخنی از سخنان رهبر انقلاب در فتنه دی‌ ماه را یادآور شده و افزود: مقام معظم رهبری بی‌توجهی به مردم را عامل ایجاد زخم بر پیکر انقلاب  و زخم بر پیکر را عامل سوءاستفاده دشمنان دانستند و امروز با چشمان خود دیدیم که زخم و جراحت بی‌توجهی به مردم به عفونتی مبدل شد که دشمنان آلوده به انواع میکروب‌ها بر روی آن نشسته و پیکر انقلاب را متعفن می‌کنند.

امام‌جمعه ورزنه تصریح کرد: اغلب مواقع آن مگس‌ها انواع آلودگی‌ها را با خود حمل می‌کنند و در فضای غبارآلوده می‌توانند جامعه را ویران کنند.

وی با اشاره به  آسیب فضای مجازی در این‌گونه شرایط، گفت: علی‌رغم توصیه‌های ما مسؤولان فضای مجازی را مدیریت نکردند و عده‌ای از نامردمان از طریق فضای مجازی با انواع شایعات و دروغ‌ها مردم را تحریک کرده و درصدد بودند از این فضا برای خود باری ببندند که تا حدودی هم موفق بودند.

شامحمدی با اشاره به سخن رهبر انقلاب در خصوص اقدام آتش به اختیار در جایی که ارتباط با فرماندهی قطع می‌شود، اذعان کرد: یقین دارم یکی از جاهای که تکلیف مؤمنین و متدینان در مسأله آتش به اختیار روشن و واضح است فضای مجازی است.

وی خاطرنشان کرد: ظاهراً عده‌ای ضدانقلاب مدیریت فضای مجازی را در دست دارند و اصلاً از به هم ریختن کشور از این طریق خوشحالند که البته وزیر ارتباطات باید این فرصت را از دشمن بگیرد و اگر توان آن را ندارد از این سمت استعفا کند تا کاربلدان متدین کار را به دست بگیرند؛ البته دانشجویان جوان و مؤمن باید طرح مطالعاتی برای پیدا کردن جایگزین بومی این فضا را پیدا کنند.

امام‌جمعه ورزنه اظهار کرد: مقصر اصلی وقوع این حوادث  تا به اینجای کار وزیر نیرو بود اما از اینجا به بعد وزیر ارتباطات نیز می‌تواند مقصر باشد چرا که با باز گذاشتن بیش از حد عرصه گسترده فضای مجازی برای عده‌ای که قصد خیر ندارند هم به مصالح نظام  و مردم نبوده وهم خلاف شرع  آشکار است.

وی تصریح کرد: مطالبات کشاورزان کاملاً به حق است و مسؤولان نیز درصدد حل مشکل هستند و به اندازه کافی صدای مردم به گوششان رسید و امیدواریم مشکلات این قشر زحمتکش به زودی حل شود اما کشاورزان  مراقب باشند که به شایعات و دروغ‌هایی توجه نکنند که در فضای مجازی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.