سرویس: اخبار شهرستان 16:21 - یکشنبه 20 اسفند 1396

اندر احوال این روزها...

اخبار صحیح، چراغ روشنی در مسیر مطالبه کشاورزان شرق اصفهان/ مردم چشم انتظار تحقق وعده مسئولان هستند

مسوولان بخش‌ها و شهرها شرقی اصفهان نیز باید در این روز‌ها که اخبار صحیح، چراغ روشنی برای مسیر مطالبه کشاورزان است؛ خبر گریز نبوده و در کنار مشغله‌های فراوان خود اخبار دقیق و درست را از رسانه‌های معتبر به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش اصفهان شرق از اصفهان، خویشتن داری کشاورزان با انبوهی از مشکلات هنگامی که با جوابی از سوی مسوولان که رضایت کشاورزان را حاصل کند روبه‌رو نشد آن‌ها برای رساندن صدای خود تجمع، تحصن و راهپیمایی را در پیش گرفتند.

اعتراض کشاورزان در شهر ورزنه که به دلیل مشکلات و زیان‌های بیشتری که متحمل شده بودند جدی‌تر دنبال شد و کشاورزان همه به این مساله اشاره داشتند که حقابه شرعی خود را مطالبه می کنیم و بس!

بعد از حدود ۲۰ روز که کشاورزان در جواب مطالبه خود فقط قول شنیده بودند جمعه ۲ روز قبل با جدیت بیشتری در پی مطالبه خود بر‌امدند و متاسفانه شهر اژیه و ورزنه با ورود نیروهای انتظامی شاهد درگیری‌هایی نیز بود.

دشمنان انقلاب و نظام که با طولانی شدن مطالبه کشاورزان فرصت طلایی را به دست آوردند در اولین قدم برای ورود خود، تیتر‌های اولیه رسانه‌های وابسته خود را به کشاورزان اختصاص دادند و سعی کردند این مطالبه را با سیاست گره بزنند ولی در این رابطه کشاورزان هوشیارتر از همه بودند و در همه صحبت های مطالبه گرانه دم از حقابه زدند تا نکند فرصتی دست دشمنان نظام بیفتد.

پیکان توجه دشمنان انقلاب به سمت کشاورزان متمرکز شد و به یکباره مورد توجه عناصر بیگانه قرار گرفتند و این همراهی از سوی گروه‌های سلطنت طلب، منافقین و ضد انقلاب زنگ خطری بود که به درستی از سوی مسوولان شنیده نشد و کشاورزان برای مطالبه‌شان پاسخ عملی از جانب مسئولان دریافت نکردند.

فضای عالی در مطالبه کشاورزان برای کسانی که از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند ایجاد شد تا بتوانند در لباس کشاورزان این مطالبه به حق‌ان‌ها را به یک جریان ضد نظام و با چاشنی ایجاد هرج و مرج سوق دهند و این در حالی بود که کشاورز شرق اصفهان مانند گذشته خویشتنداری خود را حفظ خواهد کرد.

اما از تجربه اخر این عوامل ضد انقلاب که با مشت محکم مردم در دی ماه روبه رو شد چیزی نمی‌گذرد و اتاق‌های فکر این گرو‌ه‌های ضد انقلاب با تجزیه و تحلیل این تجربه اینبار مسیری ایمن ‌تر برای نقشه‌های خود انتخاب کردند و با نفوذ در لایه‌های کشاورزان برای فرصتی مناسب و سوق دادن این مطالبه از راه خود لحظه شماری می کنند و قطعا این نقشه به راهی نخواهد رفت.

کشاورزان باید بدانند که دشمنان رخنه کرده در صفوفشان با تمام قوا به میدان آمده‌اند و فضای مجازی و خصوصا تلگرام را به عرصه‌ای برای استفاده از احساسات کشاورزان مبدل ساخته‌اند.

کشته سازی، مصدوم سازی و دستگیری سه راس مثلثی است که قرار است بر احساسات کشاورزان بتازد و آن‌ها را به تصمیمات احساسی وادار کند؛ اخباری که مرتب با اکانت‌ها و ای‌دی های ناشناس در حال انتشار است.

مسوولان بخش‌ها و شهرها شرقی اصفهان نیز باید در این روز‌ها که اخبار صحیح، چراغ روشنی برای مسیر مطالبه کشاورزان است؛ خبر گریز نبوده و در کنار مشغله‌های فراوان خود اخبار دقیق و درست را از رسانه‌های معتبر به اطلاع مردم برسانند.

به نظر می‌رسد مطالبه کشاورزان به بار نشسته و در اولین قدم چهارشنبه حق نکشت آن‌ها پرداخت‌می‌شود و در اقدامات بعدی آب برای کشت پاییزه در اختیار ان‌ها قرار خواهد گرفت، بنابرین لازم است کشاورزان با هوشیاری چون گذشته مطالبه خود را دنبال کنند و اجازه ندهند مطالبه آن‌ها به یک نا امنی و آشوب تبدیل شود.

انتهای پیام/ جمشید حسینی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.