سرویس: اجتماعی 14:15 - یکشنبه 20 اسفند 1396

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

برنامه‌های مفصلی برای بحران آب داریم

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق بازرگانی اصفهان چه در شورای گفت‌وگو و چه در جلسات دیگر، پیشنهاداتی را به استاندار اصفهان ارائه کرده و کمیسیون کشاورزی این اتاق نیز برنامه‌های مفصلی در خصوص آب داشته است.

به گزارش اصفهان شرق، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی با اشاره به وضعیت کشاورزان اصفهانی، اظهار کرد: گرفتاری‌های صنعت خودش کم از گرفتاری‌های کشاورزی ندارد و شاید بهتر باشد زیاد دخالت نکنم اما باید بدانیم که این کشاورزان حق‌آبه‌هایی دارند که این حق‌آبه‌ها در سالیان متمادی از بین رفته است.

وی ادامه داد: قبل از این که حق‌آبه  کشاورزان تأمین شود، آب منتقل و باعث شده که کشاورزان اصفهان امروز در معیشت خود هم دچار مشکل شوند، دولت باید هر چه سریع‌تر کمک‌هایی را به خاطر عدم تخصیص آب به کشاورزان، پرداخت کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: گویا در دولت موضوعاتی نیز برای کمک به کشاورزان اصفهانی برای حل مشکلات معیشتی مطرح بوده است که مبالغی به آن‌ها پرداخت شود، قبل از این که اتفاقی که خوشایند اصفهان نیست بیفتد، باید چاره‌ای اندیشیده شود.

وی در پایان اظهار داشت: اتاق بازرگانی اصفهان نیز چه در شورای گفت‌وگو و چه در جلسات دیگر، پیشنهاداتی را به استاندار اصفهان ارائه کرده است و کمیسیون کشاورزی این اتاق نیز برنامه‌های مفصلی در خصوص آب داشته است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.