سرویس: اخبار شهرستان 00:46 - یکشنبه 20 اسفند 1396

امام جمعه سابق شهر ورزنه:

مردم منطقه شرق اصفهان، حرمت دین و روحانیت را می دانند/ مطالبه گری زاینده رود هدفی مقدس است

حجت الاسلام صادق زاده امام جمعه سابق ورزنه گفت: در منطقه شرق اصفهان، حرمت دین و روحانیت بیشتر از همه جا رعایت می شود و این اقدام ناراحت کننده توسط افراد نفوذی بوده است.

حجت الاسلام حمیدرضا صادق زاده در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به خبر ضرب و شتم امام جمعه اژیه اظهار کرد: ضمن ابراز ناراحتی از وقوع این حادثه، یقین دارم که کشاورزان هیچ گاه دست به چنین کاری نمی زنند زیرا این قشر زحمت کش خصومتی شخصی با هیچ فردی ندارند.

امام جمعه سابق شهر ورزنه افزود: در منطقه شرق اصفهان، حرمت دین و روحانیت بیشتر از همه جا رعایت می شود و این اقدام ناراحت کننده توسط افراد نفوذی بوده است.

وی با بیان اینکه در بین کشاورزان شرق اصفهان زندگی کرده ام، عنوان کرد: نسبت دادن این حادثه به کشاورزان معترض بی انصافی است چرا که من در سال ۹۱ بین معترضین بودم و دیدم که در عین ناراحتی از ناحقی ها هیچگاه به کسی بی احترامی نکردند.

حجت الاسلام صادق زاده گفت: جوانان زجر کشیده شرق اصفهان خویشتنداری خود را حفظ کنند و احساسی به میدان مطالبه گری وارد نشوند زیرا مطالبه زاینده رود هدفی مقدس است و دشمنان به دنبال به حاشیه کشاندن آن هستند.

وی قانونمداری را راس کار عنوان کرد و افزود: کشاورز باید با رعایت قانونمنداری معترض به وضع موجود باشد و در این خصوص دستگاه های امنیتی و انتظامی نیز باید با حفظ خویشتندری، حامی امنیت بوده و حال و روز این قشر زحمت کش را درک کنند.

امام جمعه سابق شهر ورزنه خاطرنشان کرد: کشاورزان در زمینه رفع مشکلاتشان حمایت و همراهی مسئولان را نیاز دارند.

وی تاکید کرد: یقینا مسئولان صدای مردم را شنیده اند و باید با همکاری دستگاه ها مشکلات را مرتفع کرد و صنف کشاورزان شهرستان، استان و معتمدین و بزرگان این مناطق، کشاورزان را به آرامش تشویق و پیگیر جدی کار آنان باشند.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.