سرویس: اجتماعی 17:03 - پنجشنبه 17 اسفند 1396

معرفی کتاب؛

کتاب «سبک زندگی» توسط انتشارات حدیث راه عشق به چاپ دوم رسید

کتاب «سبک زندگی زنان» به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز زن به چاپ دوم رسید.

به گزاش اصفهان شرق، کتاب ((سبک زندگی زنان)) مجموعه موضوعی بیانات مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی زنان چهارمین کتاب از مجموعه یازده جلدی بینش ولایی به تدوین دکتر امیرحسین بانکی پورفرد بوده که به چاپ دوم رسیده است.

کتاب «سبک زندگی زنان» با موضوع مجموعه بیانات مقام معظم رهبری پیرامون زنان و سبک زندگی آنهاست که توسط انتشارات حدیث راه عشق  ناشر تخصصی حوزه ازدواج و خانواده منتشر شده است.

این کتاب با تعریف خطوط کلی سبک زندگی زنان در قالب سبک زندگی فردی و اجتماعی، فلسفه حجاب اجتماعی و تناسب آن با مد و حیا، نقش ازدواج در سبک زندگی خانوادگی و اهمیت و موانع و دیدگاه های  غلط و صحیح به آن، نقش و ارزش معنوی زن در خانواده و بررسی جایگاه زن در نظام اجتماعی و مباحثی پیرامون ابعاد حضور اجتماعی و اشتغال زنان و بررسی حدود روابط زن و مرد در این گونه از این محیط ها ، سعی کرده دیدگاه کاملی از مقام معظم رهبری را در حوزه زنان را مطرح سازد.

مطالب بدست آمده در چهار فصل تدوین گردید که عبارتند از:
۱- خطوط کلی سبک زندگی زنان
۲- سبک زندگی فردی
۳-سبک زندگی خانوادگی
۴-سبک زندگی اجتماعی زنان
۵- تحلیل کمی و کیفی حجاب و خانواده در آراء مقام معظم رهبری

توصیه می شود با توجه به محتوا و استخراج  آمار و اطلاعات دقیق براساس پژوهش های میدانی کشوری و دانشگاهی و ارائه انواعی از تحلیل ها و نمودار های مرتبط  ، فعالین حوزه خانواده و زنان، پژوهشگران و دانشجویان مربوط به رشته های تعلیم و تربیت و زن، معاونت های مرتبط با زنان و خط مشی گذاران حوزه زنان این کتاب را مطالعه و استفاده کنند.

لازم بذکر است کتاب توسط انتشارات حدیث راه عشق در 222 صفحه و قیمت 12.000 تومان تولید شده که به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)  و روز زن با تخفیف ویژه برای عموم شهروندان عرضه می گردد.

جهت تهیه برای مراکز و سازمان ها با شماره همراه: 09133165543

همچنین برای دسترسی به کتاب می توانید به لینک زیر در فروشگاه اینترنتی حدیث راه عشق مراجعه نمائید.

http://l1l.ir/4fef

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.