سرویس: اخبار شهرستان 13:48 - پنجشنبه 17 اسفند 1396

مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان مطرح کرد؛

ارائه برق پایدار و مناسب با کم ترین میزان خاموشی در بخش بن رود

پیرپیران مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره برق بن رود گفت: سیستم های جدید و نوساز در فرایند برق رسانی به مردم را جایگزین سیستم های قدیمی کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، پیش از ظهر امروز، آیین تودیع و معارفه رئیس اداره برق بخش بن رود با حضور مسئولان بخش و شهر ورزنه برگزار شد.

حمیدرضا پیرپیران با اشاره به اینکه باید برق مناسبی به مردم ارئه دهیم، اظهار کرد:‌ برق پایدار با کمترین خاموشی برای رسیدن سهم مردم منطقه است و در این رابطه باید سیستم های برق رسانی جدید را جایگزین سیستم های قدیمی کرد.

رییس سازمان برق منطقه ای شهرستان اصفهان افزود: میزان خاموشی هر مشترک در سال 96 به نسبت سال 93 به کمتر از 300 دقیقه رسیده است و در این خصوص بخش بن رود کاهش 1000 دقیقه ای را تجربه کرد.

وی گفت: شماره 38121 دسترسی به مردم را برای بازگو کردن مطالبات خود از اداره برق آسان کرده است و در این رابطه مردم بدون طی کردن مسیر بخش تا کلان شهر، می توانند با این سامانه در ارتباط باشند.

پیرپیران با اشاره به اینکه با کمبود آب موجه هستیم، تصریح کرد: تلاش ما کمک به سرمایه گذار برای ایجاد برق پایدار است و در این خصوص با توجه به کمبود آب و ایجاد مشکلات جدی برای تولید برق، باید اشتغال جایگزین را دنبال کرد.

محمد رضا عابدی رییس سابق اداره برق بخش بن رود گفت: به لطف حمایت و پیشرفت تلکنولوژی امروز از نعمت برق در بخش بن رود بیش از گذشته بهره مند شده ایم و این در حالی است که مردم در گذشته از کمبود برق گلایه داشتند.

احمد صادقی بخشدار بن رود در این جلسه به ضرورت هماهنگی سازمان های بخش بن رود در ارائه خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

امام جمعه ورزنه بیان کرد: مدیری که قرار است 30 سال برای مردم خدمت کند باید بداند که سی سال مورد سوال مردم قرار می گیرد و باید برای مردم نهایت تلاش و کوشش را انجام دهد.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی به مشکلات کشاورزان اشاره کوتاهی کرد و گفت: این که پشت سد زاینده رود آبی نیست، نباید سخن اصلی مسئولان شود و در این خصوص حق نکشت به صورت واقعی به کشاورزان مظلوم شرق اصفهان پرداخت شود.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.