اصفهان شرق

مادر فداکار شاهتوری که شب ها را با بیماری فرزندانش صبح کرد+تصاویر

کدخبر: 162750
1396/12/17 در ساعت 02:23

به گزارش اصفهان شرق، هر روز آینه، تصویر لبخندهای مادر را برایم قاب می گیرد تا تنها دلخوشی ام در این روزهای سراسر دلتنگی باشد.

صدای تو، آشناترین کلامی است که می شناسم…

همه مهربانی ها به لبخند تو می رسند و دست هایت، زیباترین مکانی است که برای خواب بوسه هایم سراغ دارم. خداوند تو را از جنس زیباترین سلام هایش آفریده است.

زندگی با دستان خالی با مادری به بلندای آسمان و صبری به پهناوری جهان، در مادر اعظم قدرتی خلاصه شد که با وجود دو فرزند معلول، خم به ابرو نیاورد و ذره ای اظهار گله مندی نکرد زیرا می دانست خداوند فرزندان را به او هدیه کرده است و باید قدردان نعمت های الهی بود.

اعظم قدرتی چندی قبل در تماس تلفنی از ما خواست تا مادری نمونه را از طریق رسانه اصفهان شرق به مردم معرفی کند و خوشحالیم که بستری برای معرفی این مادر صبور و زحمت کش فراهم شد.

همت مردانه اعظم قدرتی از شاهتور، توانست روی کلمه «نمی توانیم» خط قرمز بکشد و او را آماده حضور در اجتماع کند.

اعظم مادرش را اینگونه خطاب کرد: مادرم دلسوز و مهربان بوده و 37 سال است با وجود معلولیت من و بیماری برادرم علی، هیچ گاه خم به ابرو نیارود و از خوشی های زندگی اش به خاطر ما گذشت.

این دختر 37 ساله که با بال شکسته، هنر را به معرض نمایش گذاشت، افزود: مادرم با زحمت زندگی کرد و نمی گذاشت کسی از سختی هایش باخبر شود و به قول معروف مادرم هر روز صورتش را با سیلی سرخ می کرد.

وی مادرش را فرشته خطاب می کرد و گفت: فرشته من از جانش مایه می گذارد و گذشت در وجودش جریان دارد و تا امروز ندیدم که پشت سر کسی غیبت کند یا بد کسی را بگوید و این خصلت ها در وجود مادرم نهادینه شده است و به این دلیل من به عنوان دختر معلول، مادرم را که خون صبر، غیرت و ایثار در رگ هایش جریان دارد، نمونه اعلام می کنم.

اعظم قدرتی در حالی که در مغازه لوازم التحریرش مشغول به فعالیت بود، خاطرنشان کرد: معلولیت برای من مانع تلاش بوده اما من مقاومت کردم و تمام سعی خودم را انجام دادم و الان هم توانسته ام رو پای خود راه بروم و در زندگی ام با مشکلات فراوان دست و پنجه نرم کنم و همه اینها را مدیون مادرم هستم و از او می خواهم دعایش را از من و دیگر برادران و خواهرانم دریغ نکند.

وی از شب بیداری های مادرش سخن گفت و افزود: مادرم به خاطر بیماری برادرم علی که تشنج می کند، هر شب تا صبح بالای سر علی بیدار می ماند ولی یک لحظه نشده که شکایتی به محضر خدا ببرد.

این دختر فعال شاهتوری خاطرنشان کرد: مادر هر کسی برایش قطعا نمونه است ولی مادری که صبر را پیشه راه و زندگی اش قرار دهد و بدون کم ترین کمک از دیگران، برای فرزندانش تلاش کند، قطعا نمونه و الگو برای دیگران است که هیچگاه در برابر مشکلات سرخم نکنند.

خواسته اعظم قدرتی از مسئولان

اعظم قدرتی شاهتوری از مسئولان خواست تا کمی آن طرف تر از مرکز شهرها را ببینند و مشکلات معلولان ساکن روستا را نیز در نظر بگیرند.

گوش دادن به سخنان دختر توانمند اسلام آبادی جای خستگی نداشت، زیرا گفته ای کز دل براید، لاجرم بر دل نشیند.

انتهای پیام/ غلامرضا قدرتی