سرویس: سیاسی 14:12 - دوشنبه 14 اسفند 1396

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس:

القای ناکارآمدی نظام، شاه‌بیت هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان است

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با استفاده از حربه القای ناکارآمدی نظام به‌ عنوان شاه‌بیت هجمه‌های تبلیغاتی خود، به‌ محض آن‌که مدیریت ضعیف برخی از مسؤولان را در برخی حوادث می‌بیند از فرصت استفاده کرده، نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد نشان می‌دهد.

به گزارش اصفهان شرق، حسینعلی حاجی دلیگانی در شاهین‌شهر اظهار کرد: دشمن با استفاده از حربه ناکارآمدی نظام به‌عنوان شاه‌بیت هجمه‌های تبلیغاتی خود، به‌محض آن‌که مدیریت ضعیف برخی از مسؤولان را در برخی حوادث می‌بیند از فرصت استفاده کرده، نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد نشان می‌دهد.

وی افزود: حوادث زنجیره‌وار آتش‌سوزی‌ها در برخی از میدان‌های نفتی، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها، مدیریت حوادث بارش برف و امداد رسانی به مردم سرمازده در بزرگ‌راه‌ها، عبرت نگرفتن برخی از مسؤولان از حوادث اخیر در برخی از شهرها گویا که هیچ اتفاقی نیفتاده است و عدم برخورد قاطع با پدیده زشت پرداخت حقوق‌های نجومی از عواملی است که دشمنان با موج‌سواری از نارضایتی مردم، نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان می‌دهد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن  در حالی در چهل‌سالگی عمر نظام موفقیت‌های کشور هم چون توانمندی‌های دفاعی، خودکفایی در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی، صنعتی و پزشکی را کوچک نشان می‌دهد که هم چنان به بزرگ‌نمایی مشکلات،  و تأثیر منفی بر روی افکار عمومی به‌خصوص نسل جوان کشور می‌پردازد.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: رهبری نظام و مردم، دغدغه جدی مبارزه با فقر، فساد و تبعیض دارند، مردم از این‌که می‌بینند برخی از مسؤولان با رانت قدرت و مسؤولیت خود به واردات کالای خارجی دامن می‌زنند و شاهد بیکاری فرزندان خود و تعطیلی واحدهای تولید کشور هستند ناراضی‌اند.

عضو هیأت تحقیق و تفحص از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد:  دولت نمی‌بایست درحالی‌که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، لایحه افزایش قیمت حامل‌های انرژی و حذف 30 میلیون یارانه بگیر را در بودجه سال 97 به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی  به این دستور مقام معظم رهبری در ابتدای سال 96 اشاره کرد که ورود کالای خارجی  مشابه تولید داخلی حرام شرعی است، در چنین شرایطی دولت باید با اتخاذ محدودیت‌هایی، واردات بی‌رویه کالای مشابه داخلی را سخت و زیان ده برای واردکنندگان کند و با قاچاق کالا به کشور سخت‌گیرانه مقابله کند، خوشبختانه ورود کالای قاچاق به کشور کندتر شده است اما همین مقدار هم که وارد می‌شود برای اقتصاد کشور زیان‌آور است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.