سرویس: اجتماعی 11:55 - دوشنبه 14 اسفند 1396

مسئول رسیدگی به شکایات آرایشگاه های زنانه

افزایش مراجعات مردان به آرایشگاه‌های زنانه!

مسئول رسیدگی به شکایات آرایشگاه های زنانه اصفهان گفت: تعرفه آرایشگاه‌های زنانه اصفهان برداشته شد و هر واحد صنفی بر اساس هزینه‌ها تعرفه خود را تعیین می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق، مریم ابراهیم زاده در خصوص چرایی تفاوت نرخ آرایشگاه‌های زنانه در نقاط مختلف شهر اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر تعرفه آرایشگاه‌های زنانه برداشته شده و هر واحد صنفی بر اساس هزینه‌هایی که انجام می‌دهد تعرفه‌ها را نیز تعیین می‌کند.

وی با بیان اینکه تعرفه‌های فعلی بر اساس هزینه پرسنل، مواد مورد استفاده، اجاره سالن و … تعیین می‌شود، تصریح کرد: همه واحدهای صنفی آرایشگاه‌ها موظف هستند نرخ تعیین شده خود را برای اطلاع رسانی به مشتریان بر دیوار سالن‌ها نصب کنند.

مسئول رسیدگی به شکایات آرایشگاه های زنانه اصفهان افزود: اتحادیه به منظور ساماندهی بهتر تعیین تعرفه آرایشگاه‌های زنانه اصفهان حداکثر و حداقل نرخ را اعلام خواهد کرد که تعرفه‌ها بین این دو عدد نوسان خواهد داشت.

وی همچنین در خصوص تخلفات صورت گرفته در آرایشگاه‌های زنانه اصفهان گفت: باید توجه داشت که تعداد آرایشگاه‌های زنانه غیر مجاز در اصفهان بسیار بالا است و تخلفات چشمگیری را نیز انجام می‌دهند.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه در بسیاری از آرایشگاه‌های زنانه زیرزمینی تخلفات منکراتی، بهداشتی، سحر و جادو، فال قهوه، فروش لباس عروس، آموزش رقص، پرسینگ بینی، خالبرداری، الکترولیزر، ماسا‍ژهای لاغری، بوتاکس و … گزارش شده است، افزود: این در حالی است که این مراکز به دلیل نداشتن پروانه به هیچ نهادی پاسخگو نیستند.

وی بیشترین تخلفات آرایشگاه‌های زنانه مجاز اصفهان را نیز تاتو، استیشن مو و رنگ و مش اعلام کرد و گفت: به دنبال تخلفات صورت گرفته در آرایشگاه‌های زنانه اصفهان طی یک سال اخیر ۲۴۰ واحد صنفی دارای مجور پلمب شده است.

مسئول رسیدگی به شکایات آرایشگاه های زنانه اصفهان در خصوص توزیع مواد مخدر در آرایشگاه ها تصریح کرد: در این خصوص، اخیرا گزارشی را نداشتیم اما در گذشته توزیع قرص‌های لاغری حاوی شیشه گزارش شده بود.

وی در خصوص سلامت آرایشگران زنانه اصفهان نیز گفت: برای این امر مرکز بهداشت استان اصفهان طرحی را اجرایی کرد که به بهانه آموزش موارد بهداشتی، آزمایش‌هایی را از آرایشگران زنان گرفت و در نهایت تعدادی از فعالان این صنف مبتلا به ایدز و هپاتیت بودند که پروانه کسب آنها باطل شد اما باید توجه داشت که بسیاری از این افراد زنان سرپرست خانوار هستند.

ابراهیم زاده در خصوص مراجعات آقایان به آرایشگاه‌های زنانه در اصفهان نیز گفت: بیشترین مراجعات آقایان به واحدهای صنفی مجاز در خصوص تنظیم ابرو بوده است و گزارش‌هایی را در این زمینه داشته‌ایم ضمن اینکه انجام تاتوی بدن مردان در آرایشگاه‌های زنان به وفور گزارش شده است.

انتهای پیام/ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.