سرویس: اخبار شهرستان 17:02 - یکشنبه 13 اسفند 1396

فرماندار شهرستان اصفهان:

حقابه، حق قانونی کشاورزان شرق اصفهان است/ لزوم خدمتگذاری شایسته به مردم

رضوانی فرماندار اصفهان گفت: حقابه کشاورزان حق قانونی آنهاست و زمانی که آب نیست باید خسارت وارده به کشاورز پرداخت شود.

به گزارش اصفهان شرق، فرماندار اصفهان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، ضمن تشکر از برگزاری یادواره منظم در شرق اصفهان اظهار کرد: امنیت امروز به برکت خون شهدا و ایثارگری و فداکاری جانبازان و ایثارگران است و اصلی ترین وظیفه ما تکریم ارزش های شهداست که باید مد نظر مسئولان و کارگزاران باشد.

احمد رضوانی افزود: در شرایط فعلی که مشکلات بسیاری دامنگیر ما شده است وظیفه ما حفظ ارزش های شهدا و تجلیل از خانواده های صبور آنهاست و جای تاسف دارد که پدر و مادر شهیدی چشم به انتظار آمدن مسئولان باشند.

وی برگزاری یادواره شهدای شرق اصفهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برگزاری یادواره ها و کنگره های شهدا در شهرها و مراکز استان ها فرصت مغتنمی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است و ما موظیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل حاضر و آینده انتقال دهیم.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم شرق اصفهان به دلیل عدم بارش و خشکسالی های پیاپی در مضیقه هستند، تصریح کرد: حقابه کشاورزان حق قانونی آنهاست و زمانی که آب نیست باید خسارت وارده به کشاورز پرداخت شود.

وی از پیگیری استاندار اصفهان در رابطه با تامین خسارت واقعی کشاورزان خبر داد و خاطرنشان کرد: با پیگیری استاندار اصفهان به زودی شاهد تحقق پرداخت خسارت نکشت خواهیم بود تا حداقل گوشه ای از مشکلات مردم رفع شود.

رضوانی تاکید کرد: این مردم شایسته بهترین خدمات هستند و ما موظفیم در خدمتگزاری به آنها دریغ نکنیم.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.