سرویس: سیاسی 14:16 - یکشنبه 13 اسفند 1396

سالک:

اموالی که برخی از افراد تصاحب کردند باید به مردم بازگردانده شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیت‌المال باید به جیب مردم بازگردانده شود، زیرا عدم توجه به این مسئله سبب به وجود آمدن حقوق‌های نجومی شد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک درباره طرح 2 فوریتی «اعاده اموال نامشروع مسئولان»اظهار داشت: این موضوع اخیراً توسط نمایندگان مجلس مطرح شد که براساس آن می‌بایست این موضوع از دستگاه‌های ذی‌ربطی که رسالت بررسی اموال مسئولان برعهده آنهاست از جمله قوه قضائیه پیگیری شود؛ البته پیگیری اینگونه اموال در اصل 49 قانون اساسی تعقیب شده و امیدواریم به نتیجه برسد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اموال شخصی افراد مورد نظر نیست، اما اموالی که در طول این مدت از روش‌های مختلف به دست آمده در این طرح مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح هنوز در صحن علنی مجلس نیامده است، گفت: طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» پیگیری می‌شود چرا که قانون اساسی باید اجرا شود.

سالک گفت: بیت‌المال از زندگی افرادی که بی‌جهت به اموال مردم دست درازی کردند باید به جیب مردم بازگردانده شود، زیرا همین عدم توجه به این مسئله سبب به وجود آمدن حقوق‌های نجومی شد.

وی خاطرنشان کرد: اموالی که برخی از افراد تصاحب کردند باید به مردم بازگردانده شود حالا ممکن است در این بین کسی از این موضوع خوشش نیاید اما اقدامی است که باید انجام شود.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.