سرویس: اخبار شهرستان 01:24 - یکشنبه 13 اسفند 1396

رئیس شورای بخش کوهپایه:

مردم بخش کوهپایه در حوزه بهداشت و درمان از حداقل امکانات بهره مند هستند

لطفی رئیس شورای بخش کوهپایه گفت: متاسفانه در حوزه بهداشت و درمان مردم بخش کوهپایه در حداقل امکانات هستند و از وجود یک مرکز بیمارستانی با امکانات کافی بهره مند نیستند.

احمد لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان اظهار کرد: بدلیل نبود امکانات رفاهی مناسب، بودجه‌های عمرانی کافی و گستردگی بخش در کوهپایه، سطح زندگی مردم هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی در سطح مطلوبی نیست.

رئیس شورای بخش کوهپایه افزود: متاسفانه در حوزه بهداشت و درمان مردم بخش کوهپایه در حداقل امکانات هستند و نه تنها یک مرکز بیمارستانی با امکانات کافی ندارند بلکه حتی یک داروخانه شبانه روزی با سبد دارویی کامل هم در بخش وجو ندارد.

وی تصریح کرد: مردم بخش کوهپایه برای درمان بیماری‌ها و عمل جراحی و مراجعه به متخصص می‌بایستی به کلان شهر اصفهان مراجعه کنند که در این زمینه نیز مشکلات زیادی بر سر راه این عزیزان است.

لطفی خاطرنشان کرد:. در سال‌های گذشته توسط خیرین و مسئولان اقداماتی برای حل این مشکلات صورت پذیرفته که متاسفانه هیچ یک از این اقدامات نتوانسته مشکل درمانی مردم این بخش را مرتفع کند.

وی گفت: در روستاهای این بخش مشکلاتی در حوزه بهداشت و سلامت همچون نبود پزشک و تهیه دارو در کنار سایر مشکلات رفاهی زمینه مهاجرت به شهرها را برای آنها رقم زده است.

رئیس شورای بخش کوهپایه اذعان کرد: در این خصوص می‌طلبد مسئولان بهداشت و درمان استان و شهرستان اصفهان حداقل زمینه تاسیس یک بیمارستان کامل و یک داروخانه شبانه روزی با سبد دارویی کامل را در مرکز بخش فراهم کنند تا گامی جهت رفاه حال مردم این بخش همچون مردم ساکن در سایر شهرها برداشته شود.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.