سرویس: اخبار شهرستان 15:59 - پنجشنبه 10 اسفند 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

خبرهای خوب برای کشاورزان شرق اصفهان/ پیگیری استاندار برای دریافت مصوبه ای به نفع کشاورزان و تامین خسارت واقعی

عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: تامین خسارت واقعی و حفظ حقابه کشاورزان برای سال زراعی آینده در پیگیری های استاندار اصفهان قرار گرفته است.

حیدرعلی عابدی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به نامه نگاری های اخیر در رابطه با مشکلات حوضه زاینده رود به وزارت نیرو اظهار کرد: تلاش همه نمایندگان اصفهان، بررسی و رفع مشکلات کشاورزان و مسائل مرتبط با حوضه زاینده رود است و بارها نامه نگاری هایی در این خصوص به وزارت نیرو انجام شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: تامین حقابه شرعی و قانونی کشاورزان و تغییر الگوی کشت از جمله برنامه هایی است که در رابطه با کشاورزان پیش بینی شده و برنامه هایی در این رابطه اندیشیده می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: در روزهای آتی خبرهای خوبی برای کشاورزان می رسد و استاندار اصفهان پیگیر مصوباتی از هیئت دولت برای بهبود مسائل کشاورزان و تامین خسارت واقعی برای آنها است.

عابدی تصریح کرد: با پیش بینی های صورت گرفته و حفظ حقابه، سال آینده در خصوص کشت پاییزه مشکلی نخواهیم داشت و این منوط به برنامه ریزی کافی برای حفظ سهم آبه کشاورزان شرق اصفهان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همه می دانیم که کشاورزان سال هاست تحت فشار هستند و امیدواریم با همکاری کشاورزان و برنامه های جاری، بتوان به نتایج خوبی دست یابیم.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.