سرویس: اخبار شهرستان 00:10 - دوشنبه 07 اسفند 1396

عصر امروز؛

مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهدای گمنام در شهر حسن آباد برگزار شد/ تصاویر

مراسم هفتمین روز شهدای گمنام در شهر حسن آباد با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم با شکوه فراوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، عصر امروز با حضور مسئولان و مردم شهید پرورشهر حسن آباد و روستاهای تابعه مراسم هفتمین روز شهدای گمنام در مسجد جامع شهر این شهربرگزار شد.

بخشدار جرقویه علیا ضمن خیر مقدم به حضار، از حضور با شکوه مردم در استقبال  از شهدا در شهر حسن آباد و روستاهای منطقه تقدیر و تشکر کرد.

حسین بهزادفر در ادامه با اشاره به وظیفه مردم در قبال شهدا گفت: همه ما در قبال شهدا وظیفه سنگینی داریم چراکه شهدا با اهداء جان خود باعث ایجادآرامش و امنیت در کشور شده اند و وظیفه همه ماست تا از آرمان های این شهیدان پیروی کنیم.

حجه الاسلام شیخ علی منصوری امام جماعت مسجد جامع در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم افزود: امروز که شهر و منطقه ما به عطر شهدای گمنام خوشبو شده است وظیفه همه ماست تا راه این شهدا را ادامه دهیم و فقط به برگزاری مراسم اکتفا نکنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بسیار مهم است اما اصل و اساس باید ترویج راه شهدا باشد و وظیفه همه اقشار مردم است تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند تا نسل جوان ما نیز از ایثار و شجاعت رزمندگان کشورمان در برابر دشمنان آگاه شوند.

در ادامه مداحان اهل بیت به مدیحه سرایی و نوحه خوانی پرداختند.

انتهای پیام/ احمد صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.