سرویس: اخبار شهرستان 21:17 - دوشنبه 07 اسفند 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جمع کشاورزان؛

کانال های کشاورزی شرق اصفهان سازماندهی می شود/ خبر خوش برای کشاورزانی که بدهکار بانک هستند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: پیرو پیشنهاد مدیر کل بانک کشاورزی استان اصفهان توافق نامه ای از تهران دریافت کردیم که کشاورزانی که بدهکار بانک هستند با پرداخت پنج درصد از اصل وام و سود، تا یک سال تسهیلات آن ها استمهال شود.

به گزارش اصفهان شرق، حسن کامران در جمع کشاورزان روستای کفران بخش بن رود، بیان کرد: متأسفانه برخی مسئولان حقایق را به مردم نمی گویند در بودجه کشور تمام هزینه ها مشخص می شود و بعد از آن کسی نمی تواند ادعا کند که می تواند مبالغی را از بودجه دولتی دریافت کند.

وی ادامه داد: برخی مسئولان در این زمینه صادق نیستند، زیرا شورای نگهبان آن چه را که غیر از برنامه تعین شده بودجه باشد را تأیید نمی کند زیرا خلاف قوانین است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، افزود: در کمیسیون بودجه تصویب کردیم که در سال آینده آب، برق، گاز و بنزین گران نشود و همچنین در رابطه با کمک به ایثارگران و خانواده معظم شهدا هم تصمیم گیری های خوبی اتخاذ شد که دیگر بین این عزیزان تبیض قائل نشوند.

کامران با اشاره به دعوت از مسئولان کشوری برای حضور در مناطق شرق اصفهان و بازید این آقایان از وضعیت مردم و کشاورزی، تصریح کرد:  رئیس صندوق خسارت کشاورزی کشور در سفر به شرق اصفهان تضمین کرد که خسارت کشاورزان این منطقه را به صورت صد درصدی در صورت بیمه بودن محصولات  پرداخت کنند.

وی ادامه داد: رئیس بانک کشاورزی استان اصفهان در جمع تعدادی از کشاورزان و نمایندگان آن ها در روستای اسلام آباد توافق کرذ که فشار به کشاورزان کاسته شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، افزود: همچنین پیرو پیشنهاد مدیر کل بانک کشاورزی استان اصفهان توافق نامه ای از تهران دریافت کردیم که کشاورزانی که بدهکار بانک هستند با پرداخت پنج درصد از اصل وام و سود، تا یک سال تسهیلات آن ها استمهال شود.

کامران در ادامه گزارش خود به کشاورزان شرق اصفهان، خاطر نشان کرد: مبلغ 25 میلیارد تومان با صحبت ها و ارائه مستندات به وزیر کشور برای سازماندهی کانال های کشاورزی این مناطق دریافت کرده ایم که در زمان آن توزیع می شود.

وی تأکید کرد: این مبلغ فارغ از بودجه جهاد کشاوزی است و همچنین مبلغ پنج میلیارد تومان برای ساماندهی زاینده رود دریافت کرده ایم که بعد از مشورت با مسئولان ذی ربط این بودجه برای زاینده رود هزینه می شود.

رئیس کمیته آب مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور معاون وزیر راه در مناطق شرق اصفهان باعث شد تا پروژه های نیمه تمام با سرعت بیشتری انجام پذیرد و با تعهدی که وزیر داد امیدواریم در پایان سال ۹۷ شاهد افتتاح این طرح ها باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بازدید معاونت وزیر کشور نیز خروجی مثبتی داشت و مبالغی کمی را به دهیاری های کوچک اختصاص داد و در فاز بعدی قول دادند برای دهیاری های بزرگ تر نیز مبالغی پرداخت شود.

وی اظهار کرد: همچنین به روستای کفران مقدار قابل توجهی قیر یارانه ای اختصاص داده ایم و مبلغ حدود 41 میلیون برای بهداری این روستا در نظر گرفته شده است که با توجه به نیاز این مرکز هزینه خواهد شد.

کامران با بیان این که در رابطه با بیمه قالیبافی به نتایج خوبی رسیدیم، خاطر نشان کرد: بودجه خوبی هم برای این کار معین شد، همچنین تعداد قابل توجهی نیز بیمه کارگری برای منطقه بن رود در نظر گرفته ایم که افرادی که کارت فنی حرفه ای دارد می توانند برای بیمه شدن اقدام کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.