اصفهان شرق

دشمن بدون شلیک حتی یک گلوله، به دنبال کمرنگ کردن اسلام است/ نفوذ، اولویت زنان جامعه را به سمت ورزشگاه بُرد!

کدخبر: 161967
1396/12/07 در ساعت 00:43

حجت الاسلام امیر حجتی فرد در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه عده ای به دنبال ایجاد شبهه برای زیر سوال بردن حجاب هستند، اظهار کرد: برای درک این مطلب کافیست نگاهی اجمالی به تاریخ فتح اندلس توسط مسلمان و نفوذ اسلام در قلب اروپا و سپس باز پس گیری اندلس به وسیله ایجاد فرهنگ بی حیایی، بی غیرتی و لاابالی گری نسبت به مسائل دینی و ناموسی داشته باشیم.

امام جمعه شهر اژیه افزود: چرایی ایجاد شبهات پیرامون حجاب این است که هنگامیکه حجاب تبدیل به یک مطلب بیهوده و پیش پا افتاده برای عده ای محدود شود، فرهنگ بی حیای در بین زنان و بی غیرتی در بین مردان رواج پیدا کرده و نسبت به ناموس، دین و وطن بی قید خواهند شد.

وی گفت: به دنبال بی قیدی خانواده ها، ضعف اراده جوانان سبب می شود و دشمنان اسلام و کشور اسلامی ایران، بدون شلیک حتی یک گلوله ایران و اسلام را از درون نابود می کنند.

حجت الاسلام حجتی فرد به وظیفه متولیان فرهنگی در جامعه اشاره و تاکید کرد: متولیان فرهنگی باید با استفاده از رسانه های گروهی به طرق مختلف و با بهره گیری از اساتید مجرب و سخنرانان توانا نسبت به پاسخگویی شبهات مربوط به حجاب به طرق عقلی و نقلی، جواب های خوب و مستدل ارائه کرده و از برخوردهای دفع کننده از جوانان دوری بجویند.

وی خاطرنشان کرد: قوای امنیتی و انتظامی با دشمنان و مغرضین در فضای مجازی و سایر مکان ها و رسانه های معاند برخورد لازم و قاطع را انجام دهند و در این جامعه ضرورت امر به معروف و نهی از منکر احساس می شود.

امام جمعه شهر اژیه با اشاره به اینکه چگونه دشمن به راحتی اولویت جوانان را به سمت برداشت پوشش و حضور در ورزشگاه تغییر داد، تصریح کرد: دشمن با نفوذ فرهنگی خود، به خوبی اولویت زنان جامعه را به سمت برداشتن حجاب و حضور در ورزشگاه تغییر داد و در این رابطه ضعف قوای فرهنگی، حوزه های علمیه و دانشگاه ها، مدارس و وزارت فرهنگ و ارشاد مشهود است.

انتهای پیام/ اصفهان شرق