سرویس: تولیدی 00:22 - دوشنبه 07 اسفند 1396

رئیس هیئت والیبال بخش مرکزی شهرستان اصفهان:

مشکلات مالی دامن هیئت والیبال را گرفته است/ آینده درخشان در انتظار 33 تیم والیبال بخش مرکزی

شیخی رئیس هیئت والیبال بخش مرکزی شهرستان اصفهان گفت: با دید باز نسبت به توسعه بخشی ورزش والیبال منطقه حرکت می کنیم و در این راه از استعدادیابی جوانان و نوجوانان بهره خواهیم برد.

جواد شیخی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه حدود یک سال از تاسیس هیئت والیبال بخش مرکزی شهرستان اصفهان می گذرد، اظهار کرد: هیئت والیبال با وجود همه مشکلاتی که در یک سال گذشته تا کنون داشته، توانست 33 تیم والیبال در مناطق براآن جنوبی و شمالی، کراج و قهاب را رشد دهد و امروز شاهد حضور والیبالیست ها در تیم های استانی باشد.

رئیس هیئت والیبال بخش مرکزی شهرستان اصفهان افزود: استعدادیابی خوبی در مناطق بخش مرکزی در رابطه با ورزش والیبال نشده است و دلیل عمده در این رابطه، عدم توانایی در جذب مربی برای پرداختن به موضوع است.

وی با اشاره به مشکلات مالی در سطح هیئت والیبال منطقه، گفت: هیئت فاقد اسپانسرهای قوی برای حمایت مالی از تیم های ورزشی است و برای برگزاری کلاس و آموزش متربیان به ناچار مجبور به اخذ وجه هستیم که با توجه به وضع نامطلوب درآمدی در خانواده ها، بسیاری از جوانان و نوجوانان از ورزش سرباز می زنند.

شیخی با بیان اینکه تیم های موجود در سطح هیئت از لحاظ بدنی مناسب ولی از نظر فن بازی نیاز به تمرین بهتری دارند، تاکید کرد: استعداد بدنی برای ورزش والیبال موثر است ولی مهم تر از آن، تمرین زیاد و کسب مهارت لازم برای مقابله با تیم های استانی است که متاسفانه به دلیل مشکلات مالی نتوانسته ایم به رشد مطلوب دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه تیم بانوان پشتکار قوی در رابطه با ورزش والیبال دارند، اذعان کرد: با وجود 15 تیم والیبال بانوان و 18 تیم والیبال آقایان، دید مثبتی به این ورزش در سطح منطقه داریم ولی در این توسعه، قطعا مسئولان باید با پرداخت حمایت مالی به این امر کمک کنند.

رئیس هیئت والیبال بخش مرکزی شهرستان اصفهان با اشاره به دو دوره بازی بین تیمی در گروه آقایان و بانوان، خاطر نشان کرد: هزینه بازی ها اعم از سالن، هدایا و داور به عهده بازیکنان بوده و با تلاش فراوان اسپانسرهای موقت، جذب شدند ولی برای آینده باید رویه تغییر کند تا تیم ها بدون دغدغه مالی و فنی در میدان حاضر شوند.

وی به نبود سالن در منطقه اشاره کرد و گفت: بانوان علاقه بسیاری به ورزش والیبال دارند ولی هزینه سالن برای تمرین بسیار بالاست و اگر مهارت لازم در فنون این ورزش نباشد، تا وضعیت استاندار فاصله بسیاری خواهیم داشت.

شیخی از حضور دو نوجوان والیبالیست به تیم های استانی خبر داد و افزود: دو افتخار والیبالی در سطح منطقه داریم و این موید این مطلب است که می توان با کم ترین هزینه و با حداکثر پشتکاروا به مدارج بالاتر دست یافت.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.