سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 09:30 - شنبه 05 اسفند 1396

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

نیروی انتظامی توان برخورد قاطع با هر نوع ناامنی را دارد/ حوادث تهران از قبل مدیریت و پیش‌بینی شده بود

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: علی‌رغم این‌که نیروی انتظامی توان برخورد قاطع را در همان لحظات اول با اوباش خیابان پاسداران داشت، می‌خواست با گفت‌وگو، نشست و جلساتی که با بعضی از افرادی که مسؤولیت این گروه را به عهده داشتند به نحوی این جریان را مدیریت کند که به خشونت نرسد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی در رابطه با اغتشاشات اخیر در خیابان پاسداران تهران اظهار داشت: در روزهای گذشته حادثه‌ای در تهران رخ داد که برای ملت شریف ایران بسیار تلخ و ناگوار بود و به نوعی دشمنان قسم‌خورده خارجی و داخلی با این حادثه به دنبال این بودند که شیرینی حضور یکپارچه ملت ایران در راهپیمایی یوم‌‌الله 22 بهمن ماه را به تلخی تبدیل کنند.

وی افزود: البته با توجه به این‌که ملت ایران بهای سنگینی برای این نظام داده است و مصدومان و شهدای همین حادثه تلخ و ناگوار یکی از نمونه‌های آن است، از مسؤولان تقاضای برخورد قاطعانه با عاملان آن را داریم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ظاهر شاید بهانه این حادثه برای آزادی دو سارقی بوده که به اموال مردم دستبرد زده بودند، ولی در اصل از قبل مدیریت و پیش‌بینی شده بوده که مدیریت آن هم توسط بعضی افراد ضدانقلاب داخلی و خارجی بوده است، بعضی موارد آن هم مربوط به شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای خارجی و فراخوان‌هایی که توسط یک سری افراد معلوم‌الحال داده می‌شود، بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در تجمعات اخیر تعدادی از نیروهای انتظامی ما به شهادت رسیدند، حقیقتاً باب شهادت به روی نیروهای خدوم و زحمت‌کش نیروی انتظامی در هیچ زمانی بسته نشده و این در به روی آن‌ها همواره باز بوده است و شاهد هستیم که هر روزه تعدادی از جوانان نیروی انتظامی به دست اشرار، ضدانقلاب و قاچاقچیان به شهادت می‌رسند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این حادثه به خاطر این‌که نظام مظلومیت خود را به جهانیان ثابت کند علی‌رغم این‌که نیروی انتظامی توان برخورد قاطع را در همان لحظات اول با این افراد داشت ولی می‌خواست با گفت‌وگو، نشست و جلساتی که با بعضی از افرادی که مسؤولیت این گروه را به عهده داشتند به نحوی این جریان را مدیریت کند که به خشونت نرسد، اما از این لطف و گذشتی که نیروی انتظامی داشت سوءاستفاده کرده و یک سری خط و نشان‌هایی کشیدند.

موسوی لارگانی با اشاره به حادثه دیوانه‌وار زیرگرفتن مردم و اموال مردم با اتوبوس و شهادت 3 نفر از نیروهای انتظامی، گفت: وقتی شرارت این‌ها ادامه پیدا کرد و دست بردار نبودند نیروی انتظامی قاطعانه با این‌ها برخورد کرد، اما جای این بحث است که آن‌هایی که در رابطه با ایران اظهار نظر می‌کنند که حقوق بشر را زیر پا می‌گذارد این مطلب را نظاره‌گر باشند که در خود آمریکا روزانه شاهد کشتارهای دسته‌جمعی و تیراندازی‌هایی در مدارس و خیابان‌ها هستیم.

وی در ادامه ابراز کرد: حقوق بشر روزانه و حتی لحظه‌ای در آمریکا زیر پا گذاشته می‌شود و صدای کسی در نمی‌آید ولی وقتی در ایران که حتی با شرورترین افراد سعی می‌شود با مماشات و مذاکره کار را به اتمام برسانند وقتی که با فرد شروری که به جان و مال مردم رحم نمی‌کند، برخورد می‌شود ما را زیر سؤال می‌برند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: همه این‌ها نشانگر مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با وجود این همه گذشت و مدارا با دشمنان داخلی و خارجی شاهد این‌گونه برخوردها و تهمت‌های حقوق بشری به نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.