سرویس: غیر تولیدی » نقلی 22:04 - شنبه 16 فروردین 1393

به عنوان تذکر از سوی نایب رئیس شورای شهر اصفهان مطرح شد

نظارت بیشتر مسئولان بر فعالیت‌های اتباع بیگانه در اصفهان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اتباع بیگانه نباید حریم شهری اصفهان را نا‌دیده بگیرند و مسئولان باید نظارت بیشتری بر روی برنامه‌های اتباع بیگانه در اصفهان داشته باشند.

احمد شریعتی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با اشاره به حضور مسافران در ایام نوروز در اصفهان اظهار کرد: اصفهان یکی از شهر‌های تاریخی و گردشگری کشور محسوب می‌شود و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بسیاری در اصفهان وجود دارد.

وی افزود: در ایام نوروز مجموعه‌های مختلفی از جمله شهرداری، شهرداری‌های مناطق مختلف، اتحادیه املاک، اتحادیه هتل‌داران، سازمان‌های اتوبوس‌رانی، میراث فرهنگی، آتش‌نشانی و آموزش و پرورش با خدمات‌رسانی خود به صورت ویژه از مسافران نوروزی در اصفهان پذیرایی کرده‌اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در روز 13 فروردین ماه امسال شاهد مشکلاتی در اصفهان بودیم، تصریح کرد: در این روز کارناوال‌های اتباع بیگانه در اطراف باغ رضوان تجمع کرده‌ و به سوی آرامستان باغ رضوان حرکت کرده بودند.

وی با بیان اینکه تجمع این کارناوال‌ها بدون هماهنگی با مسئولان مربوط به بوده است و این موضوع سبب ایجاد نا‌رضایتی‌هایی در شهر شد، ادامه داد: اتباع بیگانه نباید حریم شهری اصفهان را نا‌دیده بگیرند و برگزاری هر برنامه‌ای در اصفهان از سوی اتباع بیگانه باید با هماهنگی باشد و مسئولان باید نظارت بیشتر بر برنامه‌های اتباع بیگانه در اصفهان داشته باشند.

شریعتی با اشاره به اینکه در روز 13 فروردین ماه امسال بیش از 200 مینی‌بوس و حدود 400 خودروی سواری به سوی باغ رضوان حرکت کرده بودند، تاکید کرد: البته نیرو‌های انتظامی به صورت ویژه با این موضوع برخورد داشته‌اند.

وی گفت: رعایت حریم شهری اصفهان از سوی اتباع بیگانه امری مهم و ضروری تلقی می‌شود و مسئولان مربوطه باید در راستای رسیدگی به این وضعیت تلاش کنند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.