سرویس: اخبار شهرستان 15:19 - شنبه 28 بهمن 1396

دهیار دهستان شاهتور مطرح کرد:

روند احداث ناحیه صنعتی در روستای شاهتور نیاز به بررسی دارد/ احداث ساختمان نوساز مرکز بهداشتی دهستان در سال ۹۷

دهیار دهستان شاهتور، گفت: روند احداث ناحیه صنعتی در روستای شاهتور نیاز به بررسی دارد که با توجه به آن مشکل سرمایه گذاران بومی و اشتغال این روستا و منطقه حل خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق، سید روح الله موسوی در دومین جلسه شورای اسلامی و دهیاری شاهتور، گفت: روند احداث ناحیه صنعتی در روستای شاهتور نیاز به بررسی دارد که مهم ترین مشکل دهستان و منطقه محسوب می شود.

دهیار دهستان شاهتور ادامه داد: اگر مشکل ناحیه صنعتی حل شود بیشتر مشکل سرمایه گذاران بومی و اشتغال این روستا و منطقه حل می شود.

وی افزود: ارتقاء سطح روستای های شاهتور، شریف آباد و فیض آباد به شهر مورد بررسی قرار گرفته که با توجه به حضور مسئولان اداره تقسیمات کشوری استانداری و بازدید از این روستاها گزارش های مورد درخواست آن ها تهیه تا برای تصمیم گیری به تهران ارسال شود.

دهیار دهستان شاهتور با اشاره به طرح تفصیلی بلوار دهستان شاهتور و اجرای آن، گفت: محور اصفهان ورزنه در مجاورت روستا باعث تصادفات و حادثه های زیادی شده است که با پیگیری ها و نامه نگاری ها امیدوار هستیم عملیات اجرای اصلاح آن از اوایل سال جدید آغاز شود.

موسوی ادامه داد: تخریب ساختمان قدیمی مرکز بهداشتی درمانی و احداث ساختمان نوساز برای تأمین تمامی فضاهای مورد نیاز مرکز هم بسیار اهمیت دارد که با توجه به تأمین اعتبار و تهیه نقشه ساختمان از فروردین سال ۹۷ عملیات احداث ساختمان نوساز مرکز بهداشتی درمانی دهستان آغاز می شود.

وی با اشاره به دیگر مشکلات این دهستان، خاطر نشان کرد: بررسی علل و موانع در پیش روی استقرار ایستگاه نیروی انتظامی در مرکز دهستان شاتور، تکمیل پروژه های نیمه تمام پارک محله تور، دفع آب های سطحی دهستان و آسفالت معابر خاکی دهستان، مرمت کاروانسرای عباسی از اعتبارات سال ۹۷، تعویض لوله های آب شرب فرسوده در معابر دهستان از مهم ترین مشکلات شاهتور است.

به گفته وی اجرای شبکه مخابرات در منازل شرق دهستان و شهرک بنیاد مسکن و گاز رسانی به زیارتگاه رأس الحسین و اماکن کارگاهی جنوب جاده اصفهان ورزنه هم از موضعاتی است که باید پیگیری شود.

دهیار دهستان شاهتور ادامه داد: طرح هادی دهستان تصویب نهایی شده که در این خصوص تمام مجوزها در آخرین جلسه کمیته تصویب طرح های هادی تهیه و ارسال گردیده است که امیدواریم تا پایان سال جاری تصویب و ابلاغ آن انجام‌ شود.

دومین جلسه شورای اسلامی و دهیاری شاهتور با حضور بخشدار بخش جلگه در محل دهیاری دهستان شاهتور با حضور دهیار و شورای اسلامی دهستان تشکیل شد.

انتهای پیام/قدرتی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.