سرویس: اخبار شهرستان 15:24 - جمعه 27 بهمن 1396

امام جمعه ورزنه:

مسئولان به حق آبه شرعی و قانونی شرق اصفهان رسیدگی کنند/ گردشگری اسلامی رعایت نمی شود

امام جمعه ورزنه، گفت: کشاورزان منطقه شرق اصفهان خصوصا منطقه بن رود و شهر ورزنه از مسئولان درخواستی دارند و آن واگذاری حق آبه شرعی و قانونی خود از طریق لوله انتقال آب به یزد است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام اسماعیل شامحمدی امام جمعه ورزنه ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع  ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا(س) حاثه ای عظیم درصدر اسلام بود واین ایام بسیار خوبی است که با مطالعه زندگی این بانوی بزرگ و در س گرفتن از همسرداری و تربیت فرزند را از این بانو الگو وسر لوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی در ادامه مباحث هفته های گذشته در باره ازدواج افزود: عوامل سلب آرامش در زندگی و موانعی که باعث آن می شود یکی تنهایی قبل از ازدواج می باشد خداوند متعال برای انسان ها ازواجی را خلق کرده که ارامش داشته باشند و هدف از ازدواج آرامش در زندگی می باشد وتنهایی باعث یک نواختی وزندگی بدون تحول است که باعث افسردگی ونگرانی در این افراد می شود.

امام جمعه ورزنه به توقعات زیاد از حد درباره ازدواج اشاره و تصریح کرد: یکی از عوامل سلب آرامش بعداز ازدواج توقعات زیادی  که هردو طرف زوج از یکدیگر دارند می باشد که باید این توقعات را از زندگی خود حذف کنیم.

وی افزود: ملک آسمان وزمین از خداست وخلق می کند هرچه بخواهد و می بخشد به هر کسی که بخواهد و فرزند دختر و پسر را به هر کسی که بخواهد هدیه می کند وهر کسی را بخواهد عقیم ونابار ور می کندو خداوند عالم وقادر است پس باید در آیین همسر داری و تربیت فرزندان مطالعه کنیم وبه آن توجه بیشتری داشته باشیم.

حجت الاسلام شا محمدی امام جمعه ورزنه درخطبه دوم به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن اشاره و اظهار داشت: حضور پرشور مردم بخش بن رود وشهر ورزنه با تمام مشکلات خصوصا مشکلات معیشتی که دارند چشمگیر و تماشایی بود و مردم ثابت کردند که از نظام اسلامی ورهبری خود دست بر نمی دارند وباید از این حضور حماسی تشکر کنیم مردم کاستی ها را با انتقاد از مسئولین برطرف می کنند ودست از یاری انقلاب خود بر نخواهند داشت.

خطیب جمعه ورزنه به صادر شدن انقلاب اسلامی به جهان اشاره و تصریح کرد: امروز انقلاب مردم ایران اسلامی به دنیا صادر شده است و دیدیم که در بعضی از کشورها 22بهمن را جشن گرفتند چون نظام اسلامی وانقلاب حامی و مدافع مستضعفین عالم است.

حجت الاسلام شامحمدی به نفوذ دشمنان نظام اشاره و اظهار کرد: دشمنان نظام به خاطر خودکشی یک جاسوس در زندان جنجال به پا کردند وبعداز پرده برداری از کارهای این شخص معلوم شد که در پناه فعالیت محیط زیستی قصد جاسوسی از مراکز نظامی ایران را داشته که با حضور نیروی امنیتی واطلاعاتی این جاسوسان دستگیر شدند که باید از سربازان گمنام امام زمان(عج) تشکر کنیم  که این جاسوسی ها ودوتابعیتی ها در دولت باعث نفوذ دشمنان درکشور شده است که باید مسئولین به هوش وبه گوش باشند ودر بدنه خود یک خانه تکانی حسابی در مدیران خود انجام دهند تا در پناه فعال محیط زیست ویا خبرنگار وگردشگر نفوذ نکنند وبرای دشمنان ایران اسلامی جاسوسی کنند امروز این نفوذی ها در همه جا نفوذ کردند درحوزه علمیه،سپاه،مجلس و دولت که باید مواظب باشیم.

وی همچنین به اعتراف وزیرخارجه کشورمان درخصوص شنود تلفن اودرایام مذاکرات  نیزاشاره کرده وگفتند مذاکراتی که باشنود وجاسوسی دشمنان به دست آمده حال وروز خوشی نخواهد داشت

وی وضعیت تپه های ماسه ای وبعضی از خانه های سنتی ورزنه اشاره وبیان داشت: ما بارها اعلام کردیم که از صنعت گردشگری اسلامی وتفریح سالم استقبال می کنیم وبرای رشد این صنعت هم تلاش می کنیم ولی  حرمت شکنی ها ومراعات نکردن موازین شرعی را هر گز نمی پذیریم و جلو این هنجار شکنی ها را خواهیم گرفت امربه معروف ونهی ازمنکر وظیفه همه مردم است وباید تذکر بدهیم و به همه گردشگران وآنهایی که در این مسئله تلاش می کنند هشدار می دهیم که تا امروز با مسالمت پیش آمده ایم پس کاری نکنید که صبر مردم مسلمان  ودغدغه مند تمام شود تلاش خود را در جهت حفظ شئونات اسلامی انجام دهید وگردشگری را اسلامی کنید.

 حجت الاسلام شا محمدی به وضعیت آب کشاورزی وشرب اصفهان اشاره وافزود: فصل کشت گذشت که البته بارندگی ها هم امسال کم بوده ولی مسئولین باید به فکر احیای زاینده رود باشند وحرف همه ما اصفهانی ها این است که زاینده رود باید همیشه زنده وپر آب باشد ومسئولین هم باید فکری برای اشتغال مردم خصوصا کشاورزان منطقه انجام دهند چرا مسئولین هیچ فکری نمی کنید چرا برای مردم اصفهان کاری انجام نمی دهید امروز در اصفهان زلزله خاموش و وحشتناکی وجود دارد که اگر از همین الان به فکر نباشیم فرداها دیر می شود.

امام جمعه ورزنه به مشکل آب کشاورزی مردم منطقه  اشاره و افزود:کشاورزان منطقه شرق اصفهان خصوصا منطقه بن رود وشهر ورزنه از مسئولین درخواستی دارند و آن واگذاری حق آبه شرعی وقانونی خود از طریق لوله انتقال آب به یزد می باشد که این درخواست بحقی است که مسئولین با یک کار کارشناسی شده این درخواست را پیگیری نمایند وبه سرانجام برسانند.

ایشان تصریح کردند ظاهرا آیه وجعلنا خوانده ایم که مشکلاتمان ازدید مسولین پنهان شده ومابه مسولین توصیه میکنیم چشمان خود راباز کرده ومشکلات مردم راببینند وچاره نمایند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.