سرویس: اخبار شهرستان 14:07 - جمعه 27 بهمن 1396

امام جمعه اژیه گفت:

راه شهدا حقوق های نجومی، اختلاف طبقاتی و اختلاس نیست

امام جمعه اژیه گفت: راه شهدا حقوق های نجومی و اختلاف طبقاتی و اختلاس و رسیدگی نکردن به مشکلات مردم و حق آبه داران و وجود مسئولان چند تابعیتی در کشور نیست.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه های امروز نماز جمعه با تسلیت و تعزیت به مناسبت حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار کرد: اهل بیت رسول الله از هرگونه رجس و آلودگی به دور و بهترین الگوی انسان ها برای هدایت هستند.

امام جمعه اژیه ادامه داد: اهل البیت و حضرت زهرا(س) در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و خانوادگی حضور فعالی داشته اند و بهترین نشانه برای محکم بودن این سخن آیه لقد کان لکم فی رسول الله اسوه حسنه (احزاب ۲۱) است.

وی افزود: تمامی تلاش و کوشش حضرت زهرا(س) به این منظور بوده است که مردم توسط اشخاص لایق و با لیاقت رهبری شده و به انحراف و بیراهه کشیده نشوند.

حجت الاسلام حجتی فرد با تشکر و قدردانی از مردم به خاطر برپایی مراسم شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن و استقبال از کاروان پیاده روی انصارالزهرا اهالی عراق و اسقبال از دو شهید گمنام در روز شهادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه هایی است که باید از مردم تشکر کنیم.

خطیب جمعه اژیه با اشاره به مقام شهید و شهادت از دیدگاه قرآن، تصریح کرد: این دو آیه «ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیائ عند ربهم یرزقون(ال عمران۱۶۹)» و «ولاتقولو لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیائ ولکن لاتشعرون(بقره۱۵۴)» بهترین دیدگاه قرآن در مورد مقام شهید و شهادت است.

وی افزود: ترسیم راه شهدا باید با پیروی از امام حسین علیه السلام و مبارزه با یزیدیان زمان علی الخصوص آمریکا و صهیونیست جنایتکار باشد.

حجت الاسلام حجتی فرد تأکید کرد: مطمئنا راه شهدا حقوق های نجومی و اختلاف طبقاتی و اختلاس و رسیدگی نکردن به مشکلات مردم و حق آبه داران و وجود مسئولان چند تابعیتی در کشور نیست.

امام جمعه اژیه با بیان این که قطعا و یقینا مسیر شهدا در بحث مبارزه با استکبار و زیاده خواهی های دشمنان اسلام است، اظهار کرد: هیچگاه ظلم و جور این دشمنان را در حق امت اسلام فراموش نکرده و تا آخرین قطره خون در این راه دست مبارزه نخواهد کشید.

وی افزود: طلبکاری و افزون طلبی آمریکا و هم پیمانان اروپاییش صبر مردم ایران را لبریز کرده و در صورتی که بخواهند حقوق مسلم مردم ایران را زیر پا بگذارند از طرف مردم ایران برخورد محکم کوبنده دریافت خواهدکرد.

حجت الاسلام حجتی فرد با اشاره به نگرانی مسخره و مضحک اروپا برای کاهش نگرانی ترامپ و عدم خروج آمریکا از برجام، گفت: تهدید ایران به تحریم های اقتصادی بیشتر با هدف توقف برنامه موشکی و فشار به ایران در سه مسئله حزب الله، سوریه و یمن راهکارهایی است که در پیش گرفته اند.

خطیب جمعه اژیه تصریح کرد: مردم ایران با استعانت از خداوند متعال برای پاسداشت خون پاک و مقدس شهدا و مسیر ترسیم شده توسط امام راحل عظیم الشان و بیانات رهبر معظم انقلاب هیچگاه از حقوق خود عقب نشینی نکرده و در دفاع از مسضعفین و مظلومین از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.