سرویس: تولیدی » خبر پوششی 11:45 - شنبه 16 فروردین 1393

سومین یادواره شهدای روستای سهران بخش بن رود برگزار شد

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای روستای سهران گفت: یادواره شهدا از زیباترین مصادیق کار فرهنگی است و برگزاری اینگونه مجالس یادآور جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: سومین یادواره شهدای روستای سهران با حضور صادقی بخشدار بن رود، سرهنگ براتی فرمانده ناحیه امام علی (ع) ، مهندس فولادگر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، محسنی فرمانده حوزه 6 امام جعفر صادق(ع) شهر ورزنه، توسلی رئیس اداره آموزش و پرورش، مسئولین محلی، روحانیت معزز، مردم شهید پرور روستاهای همجوار شهر ورزنه و روستای سهران برگزار گردید.

مهندس فولادگر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت فاطمه زهرا(س)و یاد و خاطره شهدای روستای سهران بیان کرد: یادواره شهدا از زیباترین مصادیق کار فرهنگی است و برگزاری اینگونه مجالس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است .

Vater-Mark789

وی درادامه گفت: نباید غفلت کنیم و شهدا را به فراموشی بسپاریم، بلکه باید یادمان باشد چه خون‌هایی ریخته شد تا امروز ما بتوانیم در نهایت امنیت و عزت به سر ببریم.

صادقی بخشدار بن رود ضمن خیر مقدم و تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در این یادواره بیان کرد: هدف از برگزاری این یادواره زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدانی است که همچون سیدالشهدا مظلومانه به شهادت رسیدند.

Vater-Mark758

سرهنگ براتی فرمانده ناحیه امام علی(ع)گفت: ما در این یادواره ها باید به مردم و نسل جوان بگوییم برای رسیدن به مقصود بایستی از این ستارگان نور و روشنایی گرفت زیرا شهدا مانند ستاره قطبی هستند که در گذشته مردم برای پیدا کردن راه خود و جهت یابی از این ستاره استفاده می کردند ، ما نیز باید برای نشان دادن راه سعادت به این ستارگان اشاره کنیم.

Vater-Mark77757

سرهنگ براتی در پایان اظهار داشت: احترام به خانواده شهدا واجب است، زیرا آنها هر لحظه به یاد قطعه قطعه‌های فرزندان خود می‌سوزند و داغشان تازه‌تر می‌شود.

Vater-Markو Vater-Markع Vater-Markب Vater-Markاا Vater-Mark27457 Vater-Mark757 Vater-Mark475

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.