اصفهان شرق

شرق اصفهان دارای پتانسیل های زیادی در عرصه ورزش قهرمانی است/ یک سال انتظار تا تکمیل استخر شنای شهر ورزنه

کدخبر: 160789
1396/11/27 در ساعت 12:35

به گزارش اصفهان شرق، صبح امروز مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به همراه دکترکامران از مناطق شرق اصفهان و از استخر شنای شهر ورزنه بازدید کردند.

دکتر حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در حاشیه این سفر اظهار کرد: به لحاظ مشکلات اقتصادی و مالی در دولت، اکثریت پروژه های با مشکلاتی مواجه شده اند ولی خوشبختانه پروژه استخر ورزنه از نظر مالی مشکلی خاصی ندارد و امیدواریم با حداکثر میزان توان اجرایی پیمانکار بتوان شاهد افتتاح استخر ورزنه همزمان با دهه فجر سال آینده باشیم.

نماینده مردم اصفهان، پیرامون وضعیت ورزش ورزنه مطالبی را عنوان و افزود: در بودجه سال جاری پیشنهاد داده ایم تا درصدی از اعتبارات دستگاهای دولتی برای ورزش همگانی و زیر ساخت های ورزشی در نظر گرفته شود که این نیز در نوبه خود مبلغ قابل توجهی خواهد بود.

حسن کامران با بیان اینکه باید فضای ورزشی را توسعه داد، اذعان کرد: سرانه ورزش در اصفهان بسیار کم است و ما باید تلاش کنیم تا با فراهم کردن زمینه های رشد ورزشی و آماده سازی زیر ساخت های ورزش به سرانه متوسط و نرمال در استان برسیم.

وی گفت: تا کنون نیز با همین مقدار کمک و توسعه که باعث تحویل عظیم در ورزش شرق اصفهان شده است به نتایج خوبی رسیده ایم کما این که ما شاهد قهرمانان جهانی از شرق در رقابت های بین المللی بوده ایم و این نشان از آن دارد که شرق اصفهان دارای پتانسیل های زیادی در عرصه ورزش قهرمانی دارد.

دکتر کامران هدف از دعوت از مسئولان و بازید از این مناطق را این گونه بیان کرد: مشاهده مشکلات و مطالبات مردم از نزدیک توسط مسئولان ذی ربط باعث آسوده شدن تصمیم گیری ها در تهران می شود و ما این را قبلا تجربه کرده ایم.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه