سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 12:04 - پنجشنبه 26 بهمن 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

پایگاه جمعیت هلال احمر شهر هرند راه اندازی می شود/ لزوم تجهیز هلال احمر اصفهان بعنوان معین تهران

فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: جمعیت هلال احمر اصفهان معین تهران معرفی می شود و لزوم تجهیز و حمایت بیشتر در این رابطه احساس می شود.

مهندس حمیدرضا فولادگر در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به دیدار اخیر خود با رییس جمعیت هلال احمر کشور به پیگیری مطالبات در این زمینه اشاره و افزود: جمعیت هلال احمر اصفهان معین تهران معرفی و از جایگاه مهمی در کشور برخوردار است که باید در ردیف حمایتی نیز مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار کرد: هلال احمر اصفهان در امر کمک رسانی به مردم در حوادث غیر مترقبه حرف اول را در کشور می زند و طبعا باید امکانات هلال احمر اصفهان به اندازه نیاز و جایگاه ترسیم شده برای اصفهان در نظر گرفته شود.

وی ضمن لزوم تجهیز هلال احمر اصفهان، تاکید کرد: مسائل مربوط به امداد و نجات و امور جوانان هلال احمر بالاست و مسئولان هلال احمر کشور باید نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

فولادگر با اشاره به فعالیت این جمعیت در منطقه شرق اصفهان با توجه به تردد بالای مسافر، گفت: پایگاه های هلال احمر در سه محور کوهپایه، هرند به ورزنه و جرقویه باید فعال شود زیرا این مناطق به عنوان مسیرهای ترانزیتی و کنارگذر استان های همجوار قرار گرفته و طبعا در معرض حوادث جاده ای و کمک رسانی هلال احمر است.

وی با بیان ای بیان کرد: ساخت ساختمان هلال احمر شهر هرند با کمک خیرین و شهرداری به نیمه رسیده و در صورت دریافت کد پایگاه جمعیت هلال احمر، امکان ساخت آن فراهم خواهد شد که این موضوع در کمسیون مربوطه بررسی و نتیجه ارائه خواهد شد.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: ایجاد زیرساخت ها و وجود پایگاه های امدادی مستقل برای جمعیت هلال احمر در سطح بخش های شرق اصفهان از اهمیت بسیاری برخوردار است و این موضوع با توجه به جمعیت رو به رشد منطقه و موقعیت جغرافیایی بیشتر احساس می شود.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

یک نظر در مورد “پایگاه جمعیت هلال احمر شهر هرند راه اندازی می شود/ لزوم تجهیز هلال احمر اصفهان بعنوان معین تهران”

  1. مصطفی صالحی ورزنه گفت:

    سلام
    ممنون که زحمت میکشین برا هرند
    ولی چ خوب بود برا ورزنه هم اینقد دلسوز بودین
    هرند اخه ن مرکزی ن نیرویی
    ولی ورزنه بالای 5000عضو داره و بالای حدود 40نفر عضو فعال که هر کدوم حداقل دو سه دوره تخصصی گذروندن و فاقد حتی حتی یه دست لباس درست حسابی هستن.
    از مهندس فولادگر خواهشمندیم رسیدگی بفرماین

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.