سرویس: جهادومقاومت 13:10 - پنجشنبه 26 بهمن 1396

همزمان با ایام سوگ و عزای فاطمی

۳۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان اصفهان تشییع و تدفین خواهند شد + جزییات

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر ۳۰ شهید گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا در نقاط مختلف استان اصفهان انجام خواهد گرفت.

  به گزارش اصفهان شرق،مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر ۳۰ شهید گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا در نقاط مختلف استان اصفهان انجام خواهد گرفت.

یوسف علایی  اظهار کرد: استان اصفهان در ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت صدیقه زهرا (س) میزبان پیکر پاک و مطهر ۳۰ شهید گمنام خواهد بود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر ۳۰ شهید گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا در نقاط مختلف استان اصفهان انجام خواهد گرفت.

وی جزییات این شهدای گمنام و محل‌های تدفین آنها  را به ترتیب ذیل اعلام کرد.

پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام ۳۸ ساله در مرکز پدافند هوایی اصفهان در منطقه کوهپایه، یک شهید ۲۴ ساله از عملیات رمضان و یک شهید ۱۸ ساله از عملیات خیبر در منطقه مجنون در شهر افوس شهرستان بوئین و میاندشت، یک شهید ۲۰ ساله از عملیات محرم در منطقه شرهانی و یک شهید ۲۵ ساله از عملیات رمضان در شرق بصره در شهر اژیه به خاک سپرده خواهند شد.

شهرستان نائین میزبان سه پیکر پاک شهید به ترتیب یک شهید ۱۷ ساله از عملیات رمضان، یک شهید ۲۷ ساله از عملیات خیبر و یک شهید ۲۰ ساله از عملیات محرم و شهر حسن‌آباد شرق اصفهان میزبان یک شهید ۲۷ ساله از عملیات خیبر و یک شهید ۱۹ ساله از عملیات رمضان در شرق بصره، شهر تودشک کوهپایه میزبان یک شهید ۲۵ ساله از عملیات رمضان در شرق بصره و یک شهید ۲۱ از عملیات کربلای ۴ خواهند بود.

شهر ونک شهرستان سمیرم هم میزبان یک شهید ۲۱ ساله از عملیات کربلای ۴ در ام الرصاص و یک شهید ۲۷ ساله از عملیات رمضان در شرق بصره و شهر کمه این شهرستان نیز میزبان یک شهید ۲۰ ساله از عملیات رمضان در شرق بصره و یک شهید ۲۲ ساله از عملیات خیبر در منطقه مجنون خواهند بود.

شهرستان لنجان در مسکن مهر فولاد شهر- برزن ایثار میزبان شهید ۲۳ ساله از عملیات رمضان در منطقه شرق بصره و شهید ۲۱ ساله از عملیات خیبر در منطقه مجنون، مسکن مهر فولاد شهر – برزن فرهنگ شهید ۱۸ ساله از عملیات رمضان در منطقه شرق بصره و یک شهید ۲۲ ساله از عملیات کربلای ۴ در منطقه ام الرصاص را میزبانی خواهند کرد.

شهر قهدریجان در شهرستان فلاورجان  پیکر پاک و مطهر سه شهید که یک شهید ۱۹ ساله از عملیات کربلای ۴ منطقه ام الرصاص، یک شهید ۱۶ ساله تک دشمن در منطقه فاو و یک شهید ۲۳ ساله از عملیات رمضان در منطقه شرق بصره را میزبانی خواهند کرد.

مراکز دانشگاهی نیز میزبان پیکر چند تن از این شهدای گمنام خواهند بود که دانشگاه فرهنگیان شعبه برادران اصفهان یک شهید ۲۲ ساله از عملیات رمضان در منطقه شرق بصره و یک شهید ۲۵ ساله از عملیات خیبر در مجنون، دانشگاه فنی و حرفه‌ای اصفهان نیز یک شهید ۲۳ ساله از عملیات رمضان در منطقه شرق بصره و یک شهید ۱۸ ساله از عملیات خیبر در منطقه مجنون را میزبانی خواهند کرد.

پالایشگاه صنعت نفت نیز میزبان یک شهید ۲۷ ساله از عملیات رمضان در منطقه شرق بصره و یک شهید ۲۲ ساله از تک دشمن در منطقه فاو خواهد بود؛ همچنین یک شهید ۲۸ ساله از عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو نیز در صنایع زرین خودرو به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/ندای اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.