سرویس: اخبار شهرستان 16:14 - سه شنبه 24 بهمن 1396

معاونت معاون آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان:

سالن سنجش الکترونیک مرکز آموزش فنی حرفه ای شهر ورزنه افتتاح شد/ اشتغال جوانان؛ اصلی ترین دغدغه مسئولان

معاون اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان اصفهان، گفت: برگزاری آزمون های الکترونیکی به جای آزمون های کتبی گامی مفید در خدمت به کار آموزان بوده که در اکثر مراکز آزمون الکترونیکی افتتاح شده است.

به گزارش اصفهان شرق، سالن سنجش الکترونیک مرکز آموزش فنی حرفه ای شهر ورزنه با در نظر داشتن اهداف اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه های جاری، با اعتباری بالغ بر 220میلیون ریال با ظرفیت برگزاری 480 نفر دوره در ماه با حضور مسئولان استانی و شهری افتتاح و به بهره برداری رسید.

معاون اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان اصفهان در مراسم افتتاح سالن سنجش الکترونیک مرکز آموزش فنی حرفه ای شهر ورزنه، گفت: کلیه کار آموزان مرکز بعد از اتمام دوره می توانند در اولین فرصت در آزمون پایان دوره به صورت آنلاین و الکترونیکی شرکت کنند.

آرش اخوان ادامه داد: کاهش هزینه ها اعم از تکثیر و توزیع پاسخنامه های کاغذی، اعلام نتایج بعد از اتمام آزمون، افزایش سلامت آزمون، کاهش تردد به مرکز اصفهان و معرفی کارکنان به آزمون در اولین فرصت بعد از اتمام دوره، مهم ترین محاسن این سالن سنجش است.

وی افزود: اکثریت شما با رسالت آموزش فنی حرفه ای استان آشنایی کامل دارند که خوشبختانه بالاترین عملکرد را در اصفهان داریم که تا کنون اقدامات خوبی نیز انجام شده است.

معاونت معاون آموزش فنی وحرفه ای استان ادامه داد: یکی از اهدافی که در استان اصفهان پیش رو داریم تدوین برنامه های عملی است که در تلاش هستیم بتوانیم اهدافمان را با برنامه به پیش ببریم.

اخوان گفت: همچنین در سال جاری نیز با نیاز سنجی از منطقه و همچنین تدوین برنامه ها و تنظیم سند سال 97 اقدامات لازم برای خدمت به مردم صورت خواهد گرفت.

معاون اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان با اشاره به سند آمایش سه ساله، تصریح کرد: باید مراکز ما به دانش روز به روز رسانی شود.

وی از مسئولان بخش تقاضای همکاری با آموزش فنی حرفه ای داشت تا در تسریح این امر کوشا باشند که بتوان نیازهای منطقه را بررسی و با برنامه های آموزشی به مردم خدمت کنند.

اخوان ادامه داد: جوانان زیادی در کشور ما وجود دارند که به عنوان سرمایه های انسانی جامعه هستند و مسئله اشتغال و کار آنان از دغدغه های مسئولان است.

وی افزود: دریافت نتیجه عملکرد آموزش به مردم از طریق سازمان فنی حرفه ای  آزمون بسیار مؤثر خواهد بود.

معاون اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان  خاطر نشان کرد: برگزاری آزمون های الکترونیکی به جای آزمون های کتبی گامی مفید در خدمت به کار آموزان بوده که در اکثر مراکز آزمون الکترونیکی افتتاح شده و این فرایند تعیین صلاحیت و اعطلای گواهی آموزش دیدگان را آسان و سریع تر می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.