اصفهان شرق

شهر ورزنه بیش از چهار هزار مشترک گاز دارد/ گاز رسانی ۴۸ شهرک صنعتی استان انجام شده است

کدخبر: 160597
1396/11/24 در ساعت 12:18

به گزارش اصفهان شرق، مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان صبح امروز در بازدید از اداره گاز شهر ورزنه، در رابطه با فشار گاز در شهر ورزنه در فصل سرما، گفت: خوشبختانه در شهر ورزنه بیش از چهار هزار مشترک داریم که همگی به شبکه گاز اتصال دارند و بدون هیچ مشکلی در حال مصرف هستند.

سید مصطفی علوی رابطه اداره گاز و مردم یک رابطه دو سویه دانست و ادامه داد: ما هر یک وظایفی را بر عهده داریم، به عنوان مثال ما موظف به تأمین گاز ایمن برای مردم هستیم و در مقابل انتظار آن را داریم که مردم  نسب به پرداخت گاز بهای مصرف خود که به خزانه دولت و نهایتا در قالب یارانه به خود مردم باز پرداخت می شود اقدام کنند.

وی با اشاره به چگونگی محاسبه نزخ گازبها، تصریح کرد: قیمت گاز به صورت پلکانی محاسبه می شود و در فصول مختلف و اقلیم های مختلف متفاوت است و مردم می توانند با توجه به فرهنگ سازی و کنترل مصرف در پایین آوردن هزینه ها خود اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر عامل گاز استان اصفهان با بیان این که یکی از مشکلات پیش رو استاندار نبودن دود کش ها و کنترل نکردن مسائل ایمنی است، گفت: مردم با کنترل مصرف و نگهداری دما بین 18 تا 20 درجه می توانند ضمن کنترل مصرف و کسر هزینه در انتقال گاز به دیگر استان ها و شهرهای خدماتی بزرگی را انجام دهند.

علوی افزود: اگر مشکلاتی برای مشترکان و یا علمک های گاز به وجود امده با تلفن 194 تماس گرفته تا نیروهای امداد رسیدگی کنند.

وی با اشاره به دیگر وظایف اداره گاز، تصریح کرد: اداره گاز وظیفه دارد در هر دوماه مبلغ مصرفی گاز استان را به خزانه مرکزی واریز کند، زیرا دولت برای تأمین نیازهای مردم به خصوص یارانه ها از همین منابع استفاده می کند.

مدیر عامل گاز استان اصفهان تأکید کرد: مردم گاز را یک نعمت بدانند زیرا اگر گاز نبود بایستی به نفت فروشی ها مراجعه می کردند و با پرداخت پول نقد نفت خود را با مشکلات فراوان تأمین کنند.

علوی در رابطه با اتصال گاز شهرک صنعتی ورزنه، خاطر نشان کرد: ما موظف به تأمین گاز شهرک های صنعتی هستیم و با توجه به تفاهم نامه ای که داریم ما گاز را تا وردی شهرک آورده و داخلی شهرک به عهده خود شرکت شهرک ها است.

وی افود: تاکنون 48 شهرک کار گاز رسانی آن به اتمام رسیده است و در رابطه با گاز شهرک صنعتی ورزنه نیز مشکلی نداریم.

انتهای پیام/