سرویس: سیاسی 14:01 - دوشنبه 23 بهمن 1396

حجت‌الاسلام سالک:

اعتراف آمریکا درباره نتیجه طرح 25 ساله علیه ایران/ با تنظیم قراردادها می‌خواهند در کشور نفوذ کنند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار یک قیچی دو لبه ای را علیه ملت ما به دست گرفته که یکی جنگ اقتصادی علیه کشور و دیگری جنگ شدید فرهنگی علیه فرهنگ دینی و انقلابی است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک اظهار کرد: با بررسی دقیق و عمیق از اوضاع داخل کشور، منطقه و جهان به یک نتیجه بسیار مهمی می‌رسیم و آن نتیجه این است که استکبار جهانی در طول این 40 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هرگونه نقشه و طرح را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و انداختن ستون خیمه اسلام یعنی ولایت فقیه به کار گرفته است.

وی افزود: در بعد نظامی دشمن به دنبال جنگ تحمیلی 8 ساله، کودتای نوژه، تشویق منافقین به ترور رجال مملکت، تلاش برای فروش سلاح‌های کشتار جمعی به عربستان سعودی و کشورهای همجوار که علیه مردم یمن، بحرین، سوریه و … استفاده شده است و همچنین راه‌اندازی جریان طالبان، القاعده و داعش که هدف اصلی آن‌ها در بعد نظامی براندازی بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در بعد سیاسی تلاش‌های گسترده‌ای در تقویت جریانات اپوزوسیون در داخل و خارج، در بعد اقتصادی 40 سال است تحریم را انجام دادند تا اینکه به نتیجه رسیدند با تنظیم قراردادهایی در داخل کشور وارد شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا قراردادهای خطرناکی نظیر FATF که کل نقل و انتقالات مالی کشور در کنترل آن‌ها خواهد بود، امضای سند 2030 که امروز شاهد این مساله در گوشه و کنار کشور هستیم، امضای سند IPC  و سایر مسائل که در این دو دولت به امضا رسیده است.

سالک با بیان اینکه در تمام این صحنه‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی شکست خورد، بیان کرد: آمریکایی ها گفتند طرح 25 ساله برای ایران ریخته‌ایم که به اهداف شیطانی خود برسیم و اشاره کردند که باید نیروهای مسلح را تضعیف کرده و بین مردم اختلاف و شکاف ایجاد کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هدف دیگر دشمنان این بود تا ناکارآمدی جمهوری اسلامی را به رخ بکشند و به این طریق مردم نسبت به نظام انزجار پیدا کرده و به خیابان آمده و دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

وی افزود: آمریکایی‌ها گفتند جمهوری اسلامی در 5 سال، تمام طرح‌های ما را خنثی کرد و این یعنی اعتراف دشمنان به اقتدار جمهوری اسلامی، اعتراف به قدرت امام خامنه‌ای، اعتراف به وحدت امت حول محور ولایت و اعتراف به ضعف و شکست و خودشان.

سالک بیان کرد: استکبار یک قیچی دو لبه ای را علیه ملت ما به دست گرفته که یکی جنگ اقتصادی علیه کشور و دیگری جنگ شدید فرهنگی علیه فرهنگ دینی و انقلابی است که ملت ایران با کمک و تدبیر رهبر معظم انقلاب این دو لبه تیز این قیچی را در هم خواهند کوبید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به بصیرت و هوشیاری مثال زدنی مردم ایران اسلامی در خنثی کردن همه توطئه‌ها علیه کشور، اظهار کرد: در 22 بهمن امسال نیز هم‌چون سال‌های گذشته شاهد بودیم ملت بزرگ ایران مشت محکمی به دهان طراحان استکبار جهانی و عوامل داخلی آن‌ها زد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.