سرویس: اخبار شهرستان 23:07 - یکشنبه 22 بهمن 1396

گزارش مردمی اصفهان شرق در راهپیمایی 22 بهمن؛

کشاورزان شرق اصفهان، مشکلات و کم کاری ها را به پای انقلاب نمی گذارند/ رمز پیروزی بر فتنه ها، بصیرت است

کشاورز زیاری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گفت: کشاورزان شرق اصفهان، مشکلات و کم کاری ها را به پای انقلاب نمی گذارند ولی مسئولان باید انقلابی وارد عمل شوند.

به گزارش اصفهان شرق، امروز همه آمده بودند تا ثابت کنند تا آخر برای سربلندی نظام خواهد ایستاد و لحظه ای از آرمان های انقلاب اسلامی پا پس نخواهند کشید.

مردم شرق اصفهان آمده بودند تا بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از موفقیت‌های جامعه و دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام کنند و با بصیرت واقعی و اقدام بهنگام در مقابل نفوذ دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، بایستند.

هر چند شرق اصفهان در چند سال اخیر به واسطه خشکسالی با مشکلات بسیار دست و پنجه نرم می کند ولی هوشیاری و بصیرت مردم باغیرت این منطقه باعث شد تا امروز حماسه باشکوه شرق اصفهان بار دیگر در کتاب سترگ تاریخ این سرزمین به ثبت رسد.

در این رابطه سید رضا حجازی کارشناس مسائل سیاسی به خبرنگار ما گفت: حضور مردم و نقش آنها در انقلاب، همیشه مورد تاکید امام و رهبری بوده و فرقی ندارد این حضور در پایتخت شکل گیرد یا روستایی در شرق اصفهان شاهد ثبت لحظه ها شود.

وی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ها در ایام الله، به همه جهانیان می فهماند که مردم آماده برای پشتیبانی از انقلاب و راه شهدا هستند و کسی نمی تواند به واسطه افکار غلط، آنها را از انقلاب جدا کند.

حجازی با اشاره به اینکه مردم شرق اصفهان با مشاهده فتنه آفرینی دشمنان، با بصیرت غیر قابل وصف به میدان تقابل با دشمن می آیند، افزود: مشکلات بسیاری در منطقه شرق اصفهان وجود دارد ولی در راس دغدغه های مردم زحمت کش، حفظ نظام است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به رفع سایه مشکلات از سر مردم به مسئولان هشدار داده اند ولی مسئولان از مسئولیت خود فرار می کنند ولی امروز مردم خواستارند تا مسئولان به وعده های خود عمل کرده و پیگیر مطالبات بحق مردم باشند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن امروز خانواده، زنان و ارزش های انقلاب اسلامی را هدف قرار داده است و قصد نفوذ در بدنه خانواده و از بین بردن بنیان زندگی را دارد که قطعا با آگاهی کامل و دوری از هجمه های غرب باید دشمن را ناامید کرد.


عباسعلی عرب زاده یکی از کشاورزان شهر زیار با اشاره به اینکه همه کشاورزان در سال های انقلاب و دوران دفاع مقدس، پا به پای نظام و انقلاب حرکت کرده اند، اذعان کرد: مردم خواستار انقلاب بودند و نخواهند گذاشت خدشه ای به انقلاب که با خون هزاران شهید به دست آمده است بیاید ولی مسئولان نیز باید برای حل مشکلات کشاورزان اقدام عملی کنند.

وی تصریح کرد: کشاورزان شرق اصفهان، مشکلات و کم کاری ها را به پای انقلاب نمی گذارند ولی مسئولان باید انقلابی وارد عمل شوند و قبل از اینکه کشاورزان خواسته به حق خود را به گوش آنها برسانند، به ندای کشاورز لبیک گویند.

این کشاورز زیاری با بیان اینکه کشاورزان شرق اصفهان در وضعیت نابسامانی هستند، خاطرنشان کرد: قشر انبوهی از کشاورزان از طبقه سوم کشور به شمار می روند و امروز زندگی آنها به پای خشکسالی رو به دگرگونی رفته است ولی جا دارد مسئولان تصمیمی به نفع این قشر محروم جامعه گرفته و اگر آبی برای جاری ساختن ندارند، حق نکشت را عاید کشاورزان کنند ولی این گفته همه کشاورزان است و هیچ گاه قدیمی نخواهد شد که «حقابه حق قانونی و شرعی کشاورزان شرق اصفهان است.»

روح الله امینی طلبه حوزه علمیه با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه ها گفت: بصیرت رمز موفقیت در همه فتنه هاست و این حضور مردم در راهپیمایی ایام الله، می تواند ضامن بقای کشور شود.

وی تصریح کرد: حضور تماشایی مردم شرق اصفهان در 22 بهمن 96، دشمنان را مایوس و دوستان نظام اسلامی را خوشحال کرد و قطعا این حضور باشکوه مردم مومن و انقلابی، وحشت بسیاری در خانه عنکبوتی دشمنان می اندازد.

فرمانده پایگاه بسیج امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: یکی از راه های مهم بصیرت افزایی، بازگو کردن خاطرات و عبرت های دوران انقلاب است تا بدین واسطه نسل چهارم و پنجم انقلاب با رشادت ها و ایثار جوانان انقلابی اشنا شده و در فشار های همه جانبه دشمن به ایران اسلامی، با اقتدار حاضر شوند.


اکبر سلیمانپور سرپرست بسیج شهدای برکان به خبرنگار ما عنوان کرد: تا جان در بدن دارم برای گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و شکستن خانه سست آمریکا و اسرائیل به میدان حماسه و بصیرت در راهپیمایی 22 بهمن خواهم آمد و در این راه از خدا ثبات قدم می خواهم.

وی افزود: تربیت نسل انقلابی و مومن از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است و خانواده ها باید به نحو شایسته به تربیت نسل انقلابی اقدام کنند تا چشم دشمن با مشاهده نسل مومن و باتقوا کور شود.

به گزارش اصفهان شرق، امروز شرق اصفهان از کویر تا کویر، همه آمدند تا همراه ملت در سراسر کشور، بگویند با ولایت و انقلاب خواهیم ماند.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.