سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 08:00 - دوشنبه 23 بهمن 1396

فولادگر:

هیچ مسؤولی نمی‌تواند حضور مردم در صحنه را به پای خود بگذارد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با همه مشکلات خود از جمله مشکلات اقتصادی، به خاطر اصل نظام و انقلاب در صحنه حاضر می‌شوند و هیچ مسؤولی نمی‌تواند این حضور را به پای خود بگذارد.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا فولادگر در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن 96  با اشاره به حضور پرشور مردم در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم باز هم این پیروزی را جشن گرفتند و از امروز وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب شدیم؛ تداوم این 39 پس از انقلاب همه به برکت حضور مردم بوده است.

وی افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی با همه اتمام حجت کرده، بار مسؤولیت مسؤولان را سنگین‌تر می‌کنند و به آنان می‌گویند ما انقلاب را حفظ می‌کنیم شما نیز وظیفه خودتان را انجام دهید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مردم اتمام حجتی برای ما مسؤولان است که در جهت حل مشکلات خدمت بیشتری به نظام و انقلاب و مردم داشته باشیم.

وی ادامه داد: 22 بهمن یوم الله است، یوم الله روزی است که خدا قدرت خودش را نشان می‌دهد مثل نجات قوم موسی از دست فرعون که تعبیر یوم الله دارد.

فولادگر حضور مردم در صحنه را یادآور نعمت‌های الهی دانست و گفت: باید یادآوری کرد تا نعمت انقلاب و نجات از حکومت طاغوت فراموش نشود، باید این نعمت را شکر کنیم و بنا به فرمود خداوند هر چه بیشتر شکر کنیم نعمت بیشتر می‌شود.

وی اظهار داشت: شکر یک بعد لفظی دارد که هر چه بگوییم از پس شکر نعمت خدا بر نمی‌آییم، یک شکر عملی هم داریم که باید بر این اساس در هر جا و هر مسؤولیتی که هستیم، خدمت بیشتری به مردم داشته باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مردم با همه مشکلات خود از جمله مشکلات اقتصادی، به خاطر اصل نظام و انقلاب در صحنه حاضر می‌شوند و هیچ مسؤولی نمی‌تواند این حضور را به پای خود بگذارد.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.