اصفهان شرق

شاهد حضور داوران شهرستان اصفهان به مسابقات کشوری و بین المللی خواهیم بود

کدخبر: 159954
1396/11/21 در ساعت 15:58

به گزارش اصفهان شرق از اصفهان، اولین جلسه تمرینی آکادمی تخصصی داوران فوتبال شهرستان اصفهان با حضور ۲۰ تن از برترین داوران شهرستان اصفهان و مسئولین آکادمی در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار شد.

رضا دهقان اظهار کرد: پس از برگزاری ۶ دوره کلاس داوری درجه ۳ و با ۲ دوره کلاس داوری ارتقاء بر آن شدیم تا با راه اندازی این آکادمی نخبه‌های داوری شهرستان را جمع کنیم.

رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان تصریح کرد: با برنامه‌های بدنسازی و علمی این داوران را برای مسابقات استانی و کشوری آماده کرده و مطمینا با راه اندازی این آکادمی در آینده نه چندان دور شاهد حضور داوران در سطح مسابقات کشور و بین المللی خواهیم بود.

مدیر آکادمی داوران اظهار کرد: هدف آکادمی ساماندهی داوران همچنین یک دست کردن آن‌ها است بدین شکل که داوران آکادمی چه از نظر تجهیزات و چه از نظر لباس کاملا یکدست شوند و بتوان با تمرینات تدارک دیده شده داوران شهرستان را به نهایت آمادگی رساند.

محمد دهقان گفت: همچنین در اردیبهشت ماه بتوانیم طبق سهمیه تعیین شده برترین داوران را به مسابقات استان و کشور اعزام کنیم.

مدیر بدنسازی اکادمی اظهار کرد: داوران باید در طول فاصله کلاس‌ها خود را با برنامه داده شده سازگار کنند و از هفته سوم امادگی داوران مورد ارزیابی میگیرد.

حامد امیری افزود: هدف از اکادمی و ارزیابی‌ها نهایت آمادگی داوران شهرستان اصفهان است.

به گزارش اصفهان شرق، ابتدا تمرینات بدنسازی، استقامتی و هوازی انجام گرفت و سپس داوران در کلاس تئوری شرکت کرده و نکات مهم داوری، همچنین تمریناتی که باید در طول فاصله کلاس‌ها پیگیری کنند به آن‌ها آموزش داده شد.