سرویس: سیاسی 08:00 - یکشنبه 22 بهمن 1396

مجمع نمایندگان خبرگان رهبری دراستان اصفهان:

مردم با حضور پرشور در راهپیمایی خواستار حاکمیت دین و مبارزه با تبعیض هستند

مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم با حضور در راهپیمایی و سردادن شعارهای انقلابی و کوبنده خود نشان خواهند داد در برابر توطئه‌های استکبارجهانی ایستاده و خواستار حاکمیت دین، احکام و ارزش‌های الهی و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض هستند.

به گزارش اصفهان شرق، مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کردند.

در این بیانیه آمده است: انقلاب شکوهمند و بزرگ اسلامی که بر مبنای دین و مجاهدت‌های مردم به رهبری مرجع بزرگ دینی برپا شد، علی‌رغم دشمنی‌های طولانی و گسترده استکبار جهانی، وارد 40 سالگی خود می‌شود و مسیر پرعزت و سرشار از اقتدار را پیموده و این راه پرافتخار را ادامه می‌دهد.

مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: در عین حال یکه توطئه استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایت‌کار به طور آشکار و پنهان با شدت و قوت علیه این نظام مقدس ادامه داشته و دارد، اما ساخت درونی نظام بر پایه دین، مردم و ارزش‌های الهی و مکتب اهل بیت(ع)، سد استواری است که مانع ضربه بر این بنیاد پولادین شده و به اعتراف دشمنان، این نظام اسلامی، امروز به عنوان کشوری قدرتمند و تأثیرگذار در تحولات جهانی تبدیل شده است.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: مجمع نمایندگان خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و مقام شامخ شهدا، مجاهدان و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان اصفهان همراه با سیل خروشان مردم انقلابی، بصیر و وظیفه‌شناس سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن و بیعت مجدد با امام(ره) و مقام معظم رهبری که همچنان پرچمدار مبارزه بی‌امان با استکبار جهانی و مدیریت انقلابی و اسلامی را برعهده دارند و پشتیبانی است از نظام مقدس جمهوری اسلامی و عامل خاموش شدن فتنه‌هاست.

مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در پایان اضافه می‌کند: مردم با حضور در راهپیمایی و سردادن شعارهای انقلابی و کوبنده خود نشان خواهند داد در برابر توطئه‌های استکبارجهانی ایستاده و خواستار حاکمیت دین، احکام و ارزش‌های الهی و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض هستند و از مسؤولان و مدیران خواهان خدمت و توجه بیشتر به عظمت پایه‌های مردمی نظام و خطوطی که رهبری معظم انقلاب ترسیم می‌کند در عمل مورد توجه عمیق قرار داده و در مسیر خدمت به مردم انقلابی باشند.

به گزارش فارس، آیات عظام سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، سیدابوالحسن مهدوی، مرتضی مقتدایی، عبدالنبی نمازی و عبدالمحمود عبداللهی از اعضای مجمع نمایندگان خبرگان رهبری در استان اصفهان هستند که این بیانیه را امضا نموده‌اند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.