اصفهان شرق

مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی در جرقویه علیا/ جام مسابقات والیبال به تیم ستاره کویر روستای خارا رسید

کدخبر: 159861
1396/11/21 در ساعت 11:53

به گزارش اصفهان شرق، مسابقات ورزشی در رشته های والیبال، بدمینتون و شطرنج به مناسبت ایام الله دهه فجر به میزبانی اداره ورزش و جوانان و هئیت والیبال در جرقویه علیا برگزار شد.

رئیس اداره ورزش جوانان با تبریک سالروز پیروزی انقلاب به ورزش دوستان با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در ایام الله دهه فجر، گفت: مسابقات ورزشی به یاری خدا و همکاری ورزش دوستان منطقه جرقویه علیا در دهه مبارک فجر به نحو مطلوب برگزار شد.

مقداد جمشیدی ادامه داد: امیدواریم که این همکاری و تعامل بین همه ورزش دوستان وجود داشته باشد و بتوانیم در دیگر ایام سال نیز مسابقات ورزشی را در سطح منطقه برگزار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نتایج بدست آمده در رشته های مختلف، تصریح کرد: مسابقات والیبال گرامیداشت دهه مبارک فجر از دیروز با شرکت شش تیم دهیاری خارا، وحدت دستجرد، پایگاه المهدی، پایگاه امام خمینی، عقاب و شهیدصادقی آغاز شد.

جمشیدی افزود: این بازی ها ابتدا به صورت دوره ای برگزار شد و پس از آن چهار تیم به مرحله دوم راه می یابند.

رئیس اداره ورزش جوانان جرقویه علیا، گفت: برنده بازی تیم های تیم اول و چهارم و برنده بازی تیم های سوم و چهارم به فینال راه می یابند و بازنده ها بازی رده بندی را انجام می دهند.

وی با بیان این که در این دوره از مسابقات 19 بازی انجام شد، خاطر نشان کرد: تیم ستاره کویرخارا مقام اول، تیم شهید صادقی شهر حسن آباد مقام دوم، تیم وحدت دستجرد مقام سوم و تیم عقاب طلایی چهارم را به دست آوردند.

جمشیدی با بیان این که در رشته بدمینتون 23 نفر شرکت کردند، گفت: بازی ها به صورت دو حذفی انجام که در مجموع 66 بازی انجام شد.

وی افزود: مقام اول علیرضا منصوری، مقام دوم مقداد جمشیدی، مقام سوم مشترک آقایان جوادصادقی و عبدالحمیدشفیعی را به نام خود ثبت کردند.

رئیس اداره ورزش جوانان جرقویه علیا، تصریح کرد: 15 نفر شرکت کننده در رشته شطرنج در دو گروه و 77 بازی انجام شد که در نهایت مقام اول اصغرصادقی، مقام دوم غلامرضا صادقی و مقام سوم را علی محمدی کسب کرد.

جوایزی در پایان بازی ها به نفرات و تیم های برتر با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حسن آباد اهدا شد.

انتهای پیام/