سرویس: اقتصادی 09:29 - شنبه 21 بهمن 1396

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی

امکان برداشت ۵۰۰ هزار تومان از عابربانک‌ها در شب عید

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: با توجه به شرایط پایانی سال و نیاز مردم، افزایش سقف برداشت تا ۵۰۰ هزارتومان در هر بانک امکان پذیر است.

به گزارش اصفهان شرق، محمدبیگی مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی درباره تمهیدات اندیشیده شده از سوی بانک مرکزی برای دو ماه پایانی سال، اظهار کرد: به طور قطع در ماه های پایانی سال، بانک ها، شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت و همچنین بانک مرکزی، در حالت آماده باش قرار گرفته و شیفت های کاری نیز افزایش می یابد.

وی افزود: در این دو ماه توجه به حوزه های پرداخت و تراکنش ها بیشتر مورد رصد و بررسی قرار می‌گیرد و اگر نیاز به ارتقای زیرساخت ها باشد، تغییرات لازم انجام خواهد شد.

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی در ادامه گفت: با توجه به موارد سال های گذشته، حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش تراکنش وجود دارد و امسال هم قطعا چنین شرایطی داریم و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

محمدبیگی همچنین درباره افزایش سقف برداشت در دو ماه پایانی سال، گفت: افزایش سقف برداشت با توجه به شرایط خاص پایانی سال و نیاز مردم به وجه نقد، تا سقف ۵۰۰ هزار تومان به صورت داخلی در هر بانک در دستور کار است.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.