سرویس: اخبار شهرستان 17:44 - جمعه 20 بهمن 1396

امام جمعه شهر ورزنه:

مسئله آب و مشکل کشاورزان در قله‌های بلا تکلیفی رها شده/ کاسه صبر کشاورزان در شرف لبریز شدن است

امام جمعه شهر ورزنه، گفت: مسئله آب و مشکل کشاورزان بعد از گذشت چند ماه از فصل کشت پاییزه در قله‌های بلا تکلیفی رها شده و هیچ کسی پاسخگوی آن نیست.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در نماز جمعه این هفته ضمن دعوت به تقوی و ترک گناه و با اشاره به یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تفسیر قل جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا را باتمام وجود لمس کردیم‌ و باید خدای متعال را شاکر و سپاس‌گزار باشیم.

وی افزود: مهمترین دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی استقلال، آزادی.عزت و پیشرف علمی است و دشمنان قسم خورده انقلاب در طول این 40 سال از هر تلاشی برای ساقط کردن انقلاب اسلامی استفاده کرده و تمام قدرت مادی و معنوی خود را برای حذف آن به کاربسته‌اند.

امام جمعه شهر ورزنه با بیان جمله معروف امام راحل که فرمودند ما از شر رضاخان و محمدرضا خلاص شدیم لکن از شر تربیت شدگان غرب و شرق به این زودی‌ها نجات نخواهیم یافت، تصریح کرد: متاسفانه تفاله‌های غرب و غرب زدگان نیز پا به پای دشمنان انقلاب در آسیب زدن به این نهال مقدس اقدام می‌کنند و آسیب این‌ها بدتر از دشمنان خارجی‌ است.

شامحمدی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر انقلاب مردم از فساد و تبعیض در رنج و عذابند و تا مسولین اقدام جدی نکنند مردم به مطالبات به حق خود نخواهند رسید.

وی در ادامه با اشاره به مسئله جایزه شرکت سامسونگ، گفت: اهانتی که این شرکت به ملت ایران کرد واکنش در خور مسولین را میطلبد ولی متاسفانه با واکنش منفعلانه برخی مسولان سیاست خارجه مبنی برعدم استفاده از گوشی سامسونگ روی پادشاهان بی غیرت قاجار سفید شد.

خطیب نماز جمعه شهر ورزنه بیان کرد: امروز طرفداران دولت و منتقدان آن همگی یک صدا آنان را به اندکی غیرت ایرانی و اسلامی دعوت می کنند.

اسماعیل شامحمدی اذعان کرد: اگر من طلبه بگویم دیگر ازگوشی سامسونگ استفاده نمی‌کنم یک سخن است و اگر مسول سیاست خارجه که نماینده 80میلیون جمعیت است این حرف را بزند سخن دیگری است که تحمل آن برهر انسان باغیرتی سخت و طاقت فرسا است.

امام جمعه ورزنه با اشاره به مشکلات کشاورزان اظهار کرد: مسئله آب و مشکل کشاورزان بعد از گذشت چند ماه از فصل کشت پاییزه در قله‌های بلا تکلیفی رها شده و هیچ کسی پاسخگوی آن نیست.

شامحمدی گفت: کاسه صبر کشاورزان در شرف لبریز شدن است و مسولان از نجابت و صبر کشاورزان سوء استفاده نکنند چرا که این کاسه روزی لبریز خواهد شد.

امام جمعه ورزنه خاطرنشان کرد: مشکل زمین برای جوانان تازه ازدواج کرده قابل حل است و با جلسه ای که مسولین بخش با اداره راه و شهرسازی اصفهان گرفته‌اند قول مساعد گرفته شده تا زمین‌های راه و شهر سازی در شهر ورزنه احصاء شده و باقیمت کارشناسی به جوانان نیازمند واگذار شود تامشکل مسکن خودراحل کنند.

شامحمدی با اشاره به زمین‌های حریم شهر، افزود: این زمین‌ها قابلیت ساخت و ساز و واگذاری را ندارند مگر اینکه نمایندگان مجلس مصوبه‌ای در این خصوص داشته باشند که از انان میخواهیم این مشکل را در مجلس مطرح و از موکلین خود دفاع کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.