سرویس: اقتصادی 18:28 - جمعه 20 بهمن 1396

مدیر عامل موسسه احیاء و درمان صنعت استان اصفهان خبر داد:

فعالیت کلینیک تخصصی صنعت با هدف «تکمیل زنجیره تامین تا فروش صنایع» در اصفهان/ حمایت شرکت شهرک ها از موسسه در حد انتظار نبود

زکیان مدیر عامل موسسه احیا و درمان صنعت استان اصفهان گفت: به منظور رفع مشکلات و عارضه از صنایع کشور، یک سازمان مردم نهاد تحت عنوان کلینیک صنعتی متشکل از ۱۳ کارگروه تخصصی، در اصفهان راه اندازی شد.

سعید زکیان در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به مشکلات عدیده در صنایع کشور در بخش های برون سازمانی و درون سازمانی اظهار کرد: با مشاهده مشکلات پیش روی صنایع و رکود حاصل در این بخش با همکاری متخصصین و کارشناسان خُبره، نسبت به راه‌اندازی یک سازمان مردم نهاد تحت عنوان کلینیک صنعتی متشکل از ۱۳ کارگروه تخصصی در اصفهان اقدام شد.

مدیر عامل موسسه احیا و درمان صنعت استان اصفهان با بیان اینکه کارجهادی به رشد فزاینده و پویائی صنایع کشور می انجامد، افزود: هدف اصلی ما کمک به صنایع، رفع مشکلات این بخش و عارضه یابی از آن با حضور تیم متخصص است تا با رشد فزاینده به توان رقابت در بازار جهانی دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه اصفهان به عنوان پایلوت در راستای اهداف کلینیک تخصصی صنعت در نظر گرفته شد، اذعان کرد: موسسه احیا و درمان صنعت، تحت عنوان «پلی کلینیک صنعت» تعریف و به شرکت شهرک ها معرفی شد تا با جلب اعتماد کامل کارفرمایان و صاحبان صنایع، خدمات مشاوره ای حرفه ای معتبر و با کیفیت با استفاده از استاندارها در چارچوپ ارزش های سازمانی و ملی، را به صنایع ارائه کند.

زکیان گفت: همگرایی بین صنایع و موسسه، ضامن بقاء و تداوم فعالیت های گسترده متخصصین صنعتی و اساتید به منظور بالا بردن تولید تا رفع کامل و کم هزینه عیب از صنعت است و بر این اساس ایجاد رضایتمندی در مشتریان و صاحبان صنایع مد نظر کلینیک است.

وی با اشاره به نداشتن نیروی انسانی متبحر به عنوان یکی از مشکلات صنایع کشور، اذعان کرد: تلاش ما جمع بندی مشکلات صنایع و ارائه آن به مسئولان است و در این پُرسه با دادن آموزش لازم به نیرو، به ارتقاء کسب و کار کمک می شود ولی همه این موارد در صورت همکاری صاحبان صنایع با کارشناسان موسسه است.

مدیر عامل موسسه احیا و درمان صنعت استان اصفهان با بیان اینکه نیاز امروز و فردای صنایع به مشاوره تخصصی است، عنوان کرد: هدف ما تکمیل زنجیره تامین تا فروش صنایع است که با تامین نیروی متخصص و معرفی این موسسه به صنایع استان اصفهان، محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انتظار حمایت شرکت شهرکها بیش از این احساس می شد، خاطرنشان کرد: در زمان ورود موسسه، تفاهم نامه ای با شرکت شهرک ها امضا شد ولی تا کنون به گونه ای که انتظار می رفت، حمایتی از سوی شرکت شهرک ها به سوی موسسه دریافت نشد.

زکیان تاکید کرد: این طرح به نفع کشور است ولی فعلا اصفهان به صورت پایلوت در نظر گرفته شده تا پس از ارائه نتایج، بتوان در سطح گسترده تر معرفی شود.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.