اصفهان شرق

مهم ترین وظیفه دولت مبارزه با فساد اقتصادی و رفع تبعیض است/ «۲۲ بهمن» روز حمایت از انقلاب و ولایت فقیه

کدخبر: 159667
1396/11/20 در ساعت 14:05

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه اژیه در خطبه های امروز نماز جمعه در جمع نماز گزاران، اظهار کرد: «والذین یقولون ربنا اصرف عنا عذاب جهنم ان عذابها کان غراما» و کسانی که می گویند پروردگارا عذاب جهنم را از ما بگردان که عذابش سخت و دائمی است.

حجت الاسلام امیر حجتی فرد ادامه داد: پایین ترین طبقه جهنم با توجه به روایات، جایگاه انسان بد اخلاق است.

وی افزود: انسان بد اخلاق اعمالش فاسد و توبه اش پذیرفته نمی شود و زندگی اش سخت و دردناک خواهد بود.

خطیب جمعه اژیه تصریح کرد: مهم ترین ویژگی انسان باتقوا خوش اخلاقی در عرصه های مختلف زندگی است و باید به این نکته مهم توجه داشته باشد.

حجت الاسلام حجتی فرد با تبریک ایام دهه فجر و پیروری انقلاب، گفت: حضور ما در راهپیمایی 22 بهمن میثاق ما را با رهبری معظم انقلاب نشان می‌ دهد و همچنین این حضور باعث خنثی کردن نقشه‌ های دشمن خواهد بود.

وی با اشاره به رهبری امام خمینی(ره) در شکستن حکومت نظامی، تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب پس از گذشت چهار دهه و پشت سر گذاشتن یک دهه جنگ و پس از آن انواع و اقسام کارشکنی ها و تحریم های ظالمانه از سوی مستکبران و حکومت های ظالم نباید فراموش شود.

خطیب جمعه اژیه ادامه داد: کشور ما در یک جنگ نابرابر در طول هشت سال دفاع مقدس درخشید و حتی یک وجب از خاک میهن از دست داده نشد.

حجت الاسلام حجتی فرد خاطر نشان کرد: کشور در تحریم های ظالمانه قرار دارد و در این بین پیشرفت در مراحل مختلف علمی، عمرانی، اقتصادی، نظامی، پزشکی و آموزشی بسیار ارزشمند است.

وی افزود: همیشه باید به نیمه پرلیوان نگاه شود و نگاه محض تنها به نقاط ضعف، کار درست و صحیحی نیست.

امام جمعه اژیه با تأکید بر این که آزادی و مردم سالاری دینی و انتقاد صحیح به مشکلات و امور معیشتی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: هم اکنون مهم ترین وظیفه دولت مبارزه با فقر و بیکاری و فساد اقتصادی، رفع تبعیض و از بین بردن اختلاف طبقاتی است.

حجت الاسلام حجتی فرد تصریح کرد: فساد اقتصادی از راه های مختلف ضربات بسیار سخت تر و مهلک تر از تحریم های ظالمانه به این کشور وارد می کند که باید با آن مبارزه محکم و کوبنده انجام شود.

وی با سخنی با دشمنان این انقلاب نظیر آمریکا و اسرائیل و انگلیس، خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران هر قدر دچار سختی ها و مشکلات باشند هیچگاه از نظام مقدس اسلامی دست برنداشته و همیشه و هرجا پشتیبان این نظام مقدس خواهند بود.

خطیب جمعه اژیه ادامه داد: ملت بزرگ ایران هیچ گاه دشمنی ها و قتل و غارت های دشمنان و انجام تحریم های ظالمانه و تحمیل یک دهه جنگ را فراموش نخواهد کرد.

حجت الاسلام حجتی فرد با اشاره به دشمنی های آشکار با جمهوری اسلامی ایران، گفت: همچنین پس از آن ایجاد ناامنی در منطقه و جنگ های نیابتی را فراموش نکرده و با شعار هیهات منا الذله همیشه در مقابل شما دشمنان از خدا بی خبر ایستادگی خواهیم کرد.

وی با اشاره به راهپیمایی بزرگ 22 بهمن، گفت: ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران با حضور در راهپیمایی حماسی ۲۲بهمن به امپریالیسم جهانی نشان خواهد داد که گفته امام راحل عظیم الشان آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد،به معنای واقعی کلمه شدنی است.

امام جمعه اژیه با دعوت از امت حزب‌الله برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی حداقل کاری است که می‌ توان برای حمایت از اسلام، انقلاب و ولی‌ فقیه انجام داد.

حجت الاسلام حجتی فرد خاطر نشان کرد: قطعاً در روز «22 بهمن» با حضور باشکوه و پرمعنای مردم در راهپیمایی برگ زرین دیگری در تاریخ این انقلاب رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/