سرویس: اخبار شهرستان 11:09 - جمعه 20 بهمن 1396

همراه مسئولان جرقویه ای در آستانه حماسه 22 بهمن؛

راهپیمایی 22 بهمن، ثبت سی و نه ساله ایستادگی مردم ولایتمدار جرقویه علیا

مردم ولایتمدار شهر حسن آباد و روستاهای تابعه با شرکت با شکوه خود در راهپیمایی روز 22 بهمن حماسه ای به یاد ماندنی ثبت خواهند کرد.

به گزارش اصفهان شرق، دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن برای ما ایرانیان آغاز عصر جدیدی است که به همت بزرگ مرد تاریخ معاصر حضرت امام خمینی (ره)با اسلام ناب محمدی(ص) پیوندی ابدی خورد.

بدیهی است در چهار دهه گذشته، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به ایران عزیز از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌­اند، اما فشارها باعث نشد که به تعبیر مقام معظم رهبری «این کشور باعظمت، این ملت بزرگ و این مردم مخلص و دلسوز از صحنه خارج شوند.»

یوم­‌الله 22 بهمن فرصتی حیات­‌ بخش برای حضور حماسی و حداکثری آحاد ملت شریف ایران در اقصی نقاط کشور برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره)، شهداء و ولی امر مسلمین مقام عظمای ولایت(مدظله­‌العالی) و اعلام انزجار از سردمداران نظام کفر جهانی است.

مردم ولایتمدار شهر حسن آباد و روستاهای تابعه با شرکت با شکوه خود در راهپیمایی روز 22 بهمن حماسه ای به یاد ماندنی ثبت خواهند کرد؛ این پیام مهم ترین صحبت مسئولان جرقویه علیا در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق بود.

مردم با شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن پیام اتحاد بین مردم و نظام را به تمام دنیا منتقل خواهند کرد

بخشدار جرقویه علیا در گفتگو با اصفهان شرق، اظهار کرد: بار دیگر برگی از تاریخ انقلاب رقم خورد و سالروز پیروزی انقلاب فرا رسید.

حسین بهزادفر ادامه داد: انقلابی که ثمره چندین سال تبعید و دوری از وطن بنیان گذار انقلاب و حاصل رشادت ها، فداکاری ها و ایثارگری های شهدای انقلاب از تمامی اقشار بود.

وی با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب، تأکید کرد: پیروزی انقلاب مدیون رهبری و مشارکت مردم در سایه ایمان به خدا و تأثیر از نهصت عاشورا صورت گرفت و دشمنی استکبار با این انقلاب تمام شدنی نیست.

بخشدار جرقویه علیا با بیان این که ظهور و رشد انقلاب و اقتدار کشور برای استکبار قابل قبول نبود و نخواهد بود، تصریح کرد: دشمنان ایران همیشه به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و نظام است.

بهزادفر خاطرنشان کرد: ما از مردم شریف بخش جرقویه علیا درخواست می کنم تا بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن  امسال حربه های دشمن را ناکار آمد و پیام اتحاد بین مردم و نظام را به تمامی دنیا منتقل کنند.

22 بهمن اعجاز بزرگ قرن بود و نیاز به حفظ و نگهداری دارد

شهردار شهر حسن آباد با اشاره به یوم الله 22 بهمن ماه، گفت: 22 بهمن سال روز پیروزی غرور آفرین ملت ایران در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و استکبار جهانی است‌.

داوود صادقی ادامه داد: در این دوران پر آشوب کینه استکبار، وحدت و یکپارچگی ملت شریف ایران را نشانه رفته و از طرفی امید مظلومان و پابرهنگان در سراسر دنیا روز به روز به انقلاب و مردم قهرمان ایران زیادتر می شود.

وی با اشاره به حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: ما اهالی همیشه در صحنه شهر شهید پرور حسن آباد به تأسی از رهبر فرزانه خویش حضرت آیت الله خامنه ای که فرمودند وحدت کلمه و حضور خود را در صحنه حفظ کنید و یاد امام و انقلاب را زنده نگه دارید، در این حرکت محکم تر شرکت خواهیم کرد.

شهردار شهر حسن آباد ادامه داد: این حرکت عظیم بنا به سفارش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که فرمودند این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی نیاز به حفظ و نگهداری است.

صادقی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر خلق حماسه ای دیگر، تأکید کرد: از شهروندان خصوصا جوانان و نوجوانان می خواهیم که در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال پرشورتر از هر سال شرکت و با این حضور سیلی محکم دیگری به صورت مستکبران و دشمنان ایران اسلامی بزنیم وثابت کنیم که در حفظ و نگهداری از این انقلاب تا پای جان ایستاده ایم.

مردم با شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل خواهند کرد

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی شهر حسن آباد، گفت: یوم الله بیست و دوم بهمن و پیروزی ملت خداجوی ایران بر کفر جهانی؛ یادآور رهبری های حکیمانه خمینی کبیر و مجاهدت ملت ستمديده ایران است.

حجت السلام شیخ عباس صادقی با اشاره به اهداف دشمنان در این ایام، تأکید کرد: دشمنان شکست خورده خارجی و داخلی به دنبال کمرنگ کردن این رخداد بزرگ تاریخی هستند.

وی افزود: مردم مبارز و موقعیت شناس و زمان شناس شهر حسن آباد و روستاهای مجاور هم پای دیگر هموطنان خود با حضور عاشورایی خود در یوم الله بیست و دوم بهمن امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل خواهند کرد.

اگر می خواهیم اسلام واقعی داشته باشیم باید نظام اسلامی حفظ شود و اگر می خواهیم نظام اسلامی حفظ شود باید در حفظ اصل ولایت فقیه و پشتیبانی از آن همت عالی داشته باشیم.در این صورت است که هیچ قدرتی در هیچ کجای دنیا نمی تواند چشم طمع بر این سرزمین و عزت آن داشته باشد.

پایداری خود را بر ارزش های اسلامی و مبانی انقلاب، با شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن به نمایش خواهیم گذاشت

رئیس دانشگاه پیام نور جرقویه علیا با اشاره به این که انقلاب مردم ایران، بر مبنای ارزش های والای اسلامی صورت گرفت، گفت: بعد از انقلاب اسلامی نعمت های فراوانی نصیب ملت شد، اما از اوایل این انقلاب تاکنون عوامل مختلفی هم موجبات بروز مشکلاتی برای مردم  شده است.

محمد رجایی زاده ادامه داد: اصول و معیارهائی که مردم بر اساس آن انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و همچنان بر این ارزش ها تأکید دارند، ایرادی  ندارد، بلکه نیاز است تا ساز و کارهایی که به اهداف انقلاب اسلامی منجر شود با اهتمام تمام در پیش گرفته شود تا سعادت حقیقی پیروزی انقلاب اسلامی گسترده شود.

وی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن، تصریح کرد: مردم ولایتمدار شهر حسن آباد به همراه دانشجویان دانشگاه پیام نور با حضور فراگیر در راهپیمائی 22 بهمن پایداری خود بر ارزش های اسلامی مبانی انقلاب تأکید خواهند کرد.

مهم ترین برنامه دهه فجر برگزاری با شکوه راهپیمایی روز 22 بهمن است

رئیس اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا مهم ترین برنامه ایام دهه فجر را برگزاری با شکوه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دانست و گفت: برگزار ی با شکوه مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به این معناست که همچنان ملت ما بر اهداف و ارزش هایی که برای آن ها خون ها داده شده است ایستاده ایم.

عباس تیموریان ادامه داد: ما تا رسیدن به اهداف نهایی خود که همان بر افراشتن پرچم اسلام بر قله های اقصی نقاط گیتی است از پای نخواهیم نشست.

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب و مسئولان نظام در آفرینش حماسه ای دیگر، تأکید کرد: ما فرهنگیان و دانش آموزان جرقویه علیا در اطاعت از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای و همراه و همسو با سیاست های اقتدار آفرین و امید بخش دولت تدبیر و امید در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن شرکت می کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا خاطر نشان کرد: ما با اتکاء به خداوند و تحت رهبری های داهیانه رهبر عظیم الشان انقلاب و پشتیبانی مردم هر توطئه ای را خنثی خواهیم کرد و حضور ما در صحنه های مختلف انقلاب ضامن بقاء و توسعه و انشاالله صدور ارزش های انقلاب به جهان خواهد بود.

انتهای پیام/صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.