سرویس: غیر تولیدی 08:23 - جمعه 20 بهمن 1396

لاریجانی:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را پس خواهد زد/ دفاع از انقلاب کاری هوشمندانه است

رئیس مجلس گفت: حضور در راهپیمایی و پشتیبانی مردم از انقلاب موجب می‌شود امنیت کشور استوارتر باشد، دشمنان پس زده شوند و البته از حیث دیگر امیدواری برای مسؤولان خواهد بود تا دنبال حل سریع مشکلات باشند.

به گزارش اصفهان شرق، علی لاریجانی در بدو ورود به اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در برنامه داریم که از مسائل مهم استان اصفهان مطلع شده و نسبت به آن‌ها فهم درستی پیدا کنیم تا همان‌گونه که در ایام بررسی بودجه سال 97 قرار داریم، بتوانیم کمکی به حل مشکلات استان اصفهان داشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از مسائل استان اصفهان موضوع آب است که نمایندگان استان نیز پیگیر آن بوده و یکی از دلایلی که بودجه به کمیسیون تلفیق بازگشت، موضوع آب بود.

وی با اشاره به اینکه 22 بهمن‌ ماه یک روز ملی بوده و متعلق به همه ملت ایران است، ادامه داد: انقلاب اسلامی موجب استقلال ملت ایران و دلیلی شد که شر دشمنان از سر مردم کم شود که از این لحاظ 22 بهمن‌ ماه برای ملت ایران یک روز استثنایی است.

لاریجانی بیان داشت: ملت ایران در 22 بهمن 57 کار بزرگی را انجام داد و باعث روشنایی‌بخشی به کشورها و مردم منطقه شد و از این لحاظ است که صیانت از این دستاورد مردم ارزشمند بود و کاری هوشمندانه است.

وی تاکید کرد: حضور مردم ایران در راهپیمایی‌ها از جمله راهپیمایی 22 بهمن‌ماه موجب پایداری و استواری کشور است؛ با توجه به اهمیت امنیت در ایران و استقرار آن، تداومش نیز بسیار اهمیت دارد.

رئیس مجلس تصریح کرد: حضور در راهپیمایی و پشتیبانی مردم از انقلاب موجب می‌شود که امنیت کشور استوارتر باشد و در ادامه آن دشمنان کشور نیز پس زده خواهد شد، البته از حیث دیگر امیدواری برای مسؤولان خواهد بود تا به دنبال حل سریع مشکلات باشند.

وی با اشاره به اینکه هر چه حضور مردم بیشتر باشد شتاب حل مشکلات نیز بیشتر خواهد بود، در خصوص برخی مسائل بودجه 97 نیز اذعان کرد: یکی از مسائلی که اهمیت زیادی در بودجه دارد بحث رسیدگی به مسائل زیست محیطی و آلودگی هواست و به جد باید در این زمینه برنامه‌ریزی داشت و اقدامات آینده کاملا باید مشخص باشد.

لاریجانی گفت: کاملا مشخص است که حل معضل آلودگی هوا در یک سال امکان‌پذیر نیست اما اقدامات و میزان تاثیرگذاری آن‌ها در حل مشکل باید کاملا مشخص باشد.

وی خاطر نشان کرد: کمیسیون تلفیق با همکاری دولت باید در این زمینه همکاری کرده و مسائلی که در بودجه لحاظ نشده‌اند، جانمایی شوند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.