سرویس: اخبار شهرستان 17:01 - پنجشنبه 19 بهمن 1396

همزمان با سراسر کشور؛

غبار روبی و عطر افشانی گلزارهای شهدای شرق اصفهان/ تصاویر

آئین غبارروبی گلزار شهدا همزمان با سراسر کشور در شهر و روستاهای شرق اصفهان برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، هشتمین روز از دهه فجر آئین غبارروبی گلزار شهدا همزمان با سراسر کشور در شهر و روستاهای شرق اصفهان برگزار شد.

غبار روبی گلزار شهدای هرند

همزمان با سی و نهمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و  گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهر هرند با حضور مسئولان محلی، ریاست، معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش منطقه جلگه، فرهنگیان و دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی منطقه جلگه برگزار شد .

در هشتمین روز از دهه فجر آئین غبارروبی گلزار شهدا روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در شهر ورزنه برگزار شد.

این آئین به منظور تجلیل از رشادتها و ایثارگری های شهدا و ایثارگران با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای شهر ورزنه برگزار شد.

مردم و مسئولان با شرکت در آیین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا ضمن ادای احترام به مقام شامخ امام شهدا و شهدا و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

غبار روبی شهدای دهستان شاهتور در امامزاده عبدالعزیز(ع) با حضور امام جمعه شهر اژیه، مسئولان ادارات بخش و و فرمانده حوزه ۳ امام حسین(ع) و همراهان ،دهیار ،شورای اسلامی ، گروه موزیک ثارالله دهستان شاهتور و و بسیجیان و مردم برگزار شد.

غبارروبی کوهپایه

غبارروبی اژیه

مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدای شهر تودشک

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.