سرویس: تولیدی 23:02 - چهارشنبه 18 بهمن 1396

فرماندار در شورای اداری جرقویه علیا مطرح کرد؛

حضور در راهپیمایی 22 بهمن، بهترین فرصت برای نشان دادن وحدت و اقتدار کشور به جهانیان است

رضوانی فرماندار شهرستان اصفهان گفت: با شرکت با شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن به دور از هر گونه حزب و حزب بازی در حول و محور رهبری نظام اسلامی عزت و اقتدار کشورمان را یکبار دیگر به جهانیان نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه علیا، احمد رضوانی در جلسه شورای اداری بخش جرقویه علیا ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: با وجود مشکلاتی که در شهر ها خصوصا منطقه محروم جرقویه علیا وجود دارد، باید از دستاوردها و پیشرفت های انقلاب نیز سخن به میان آوریم و جوانان و نوجوانان امروزی را آگاه کنیم که این انقلاب با خون شهیدان، رهبری امام خمینی و مقام معظم رهبری بدست آمده است.

فرماندار اصفهان با اشاره به پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف افزود: زمینه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و فن آوری اصلا قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

وی ضمن اشاره به پیشرفت های کشور در زمینه سیاسی گفت: در بعد سیاسی چه خارجی و چه داخلی پیشرفت های زیادی داشته ایم مثلا آیا کشوری را سراغ دارید که هر ساله به طور متوسط یک انتخابات برگزار شود و این نمونه دموکراسی و مشارکت آگاهانه مردم است که بهترین دستاورد بشمار می رود.

وی بیان کرد: در زمانی ما برده ابرقدرت ها بودیم ولی امروز ایران در منطقه بعنوان قدرت مقتدر مطرح است و نقش تعیین کننده ای را در خاورمیانه ایفا می کند و همچنین نقشی را که در سوریه، عراق ایفا کرد نشانه عظمت ایران و اسلام است.

معاون استاندار با اشاره به پیشرفت های اجتماعی، فرهنگی تاکید کرد: افزایش دانشگاه ها و دانشجویان، شرکت های دانش بنیان، ساخت بهترین موشک ها و تجهیزات نظامی از افتخارات ایران اسلامی است و امروزه دشمنان ما از توان موشکی ما هراس دارند که این هم نشانه عظمت و اقتدار کشور می باشد و ما باید این دستاوردها را به نسل جوان منتقل کنیم.

رضوانی خاطرنشان کرد: افزایش و گسترش دانشگاه ها و دانشجویان و ساخت ابزار و تجهیزات نظامی در داخل کشور به دست دانشمندان بومی، ازجمله دستاوردهای فرهنگی-اجتماعی و نظامی در سال های پس از انقلاب است.

وی تصریح کرد: امروزه ما باید پاسدار خون شهدا و ارزش های نظام و انقلاب باشیم و ازهرگونه گرایش حزبی و جناحی بپرهیزیم تا بتوانیم وحدت خود را حفظ کرده و در خدمت مردم باشیم.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده در این شورا گفت: شهرداران و دهیاران هم نماینده مردم و هم نماینده نظام هستند و باید مشکلات موجود را در جوی دوستانه و عاقلانه مطرح کرده و به دنبال راه حل آنها باشند.

فرماندار مشکل نبود پرستار خواهر در درمانگاه شهر حسن آباد را جدی دانست و از مسئولان مربوطه خواست تا در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کنند هم چنین در مورد مشکلات برق دامداران، توزیع اعتبارات جهاد کشاورزی به طور عادلانه و مشکلات مربوط به منابع طبیعی از مسئولان مربوط خواست تا بررسی لازم را انجام دهند.

فرماندار با اشاره به نزدیک بودن روز 22 بهمن تاکید کرد: در این روز ما باید با شرکت با شکوه خود در این راهپیمایی به دور از هر گونه حزب و حزب بازی در حول و محور رهبری نظام اسلامی عزت و اقتدار کشورمان را یکبار دیگر به جهانیان نشان دهیم.

در جلسه شورای اداری بخش جرقویه علیا که با حضور فرماندار اصفهان، مدیرکل ثبت احوال استان، مدیرکل پست استان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار گردید، از مسئولان و دست اندرکاران فعال در بخش جرقویه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.