سرویس: اجتماعی 22:35 - سه شنبه 17 بهمن 1396

فرماندار شهرستان اصفهان در شهر کوهپایه:

نظام جمهوری اسلامی ایران بر خون شهدا استوار است/ افتتاح ۱۸۲ پروژه در دهه فجر

رضوانی فرماندار شهرستان اصفهان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر خون شهدا استوار است و مردم برای این انقلاب خون دادند و هیچکس از ارمان‌های انقلاب کوتاه نمی‌آید.

به گزارش اصفهان شرق از اصفهان، احمد رضوانی پیش از ظهر امروز در همایش انقلاب و منزلت زن با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴ دهه خدمات زیادی انجام داده است و بی انصافی است که تفاوت‌های قبل و بعد انقلاب اسلامی و دستاورد‌های انقلاب گفته نشود.

وی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب در ابعاد سیاسی، اقتصادی، نظامی، علمی و فن‌اوری و عرصه‌های دیگر، افزود: در بعد سیاست داخلی برگزاری چندین انتخابات که به صورت میانگین در هر سال یک انتخابات برگزار شده است. و مشارکت همه جانبه مردم رقم خورده است.

فرماندار شهرستان اصفهان تصریح کرد: در بعد سیاست خارجی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان و خاورمیانه قابل تقدیر است و همه کشور‌ها برای برقراری رابطه هر چه بهتر با ایران در تلاش هستند.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر خون شهدا استوار است و مردم برای این انقلاب خون دادند و هیچکس از ارمان‌های انقلاب کوتاه نمی‌آید.

رضوانی با اشاره به حوادث اتفاق افتاده در یک ماه اخیر، بیان کرد: ما مسئولان باید فعالیت و رفتار خود را مورد بررسی قرار دهیم و این اتفاقات زنگ خطری بود تا ما مسئولان کاستی‌های خود و مشکلات مردم را بیشتر ببینیم.

فرماندار اصفهان با اشاره به نقش مهم زنان در جامعه و پیروزی انقلاب اسلامی، اذعان کرد: زنان در مناطق کویری در عرصه‌های مختلف حضور پر رنگ دارند و بیشتر ورودی‌های دانشگاه‌ها دختران هستند که توجه بیشتر به بانوان را یادآور می‌شود.

احمد رضوانی اظهار کرد: با فرا رسیدن دهه فجر ۱۸۲ پروژه در شهرستان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۴۲۱ میلیارد تومان در ۴۹ روستا و ۱۳۳ شهر افتتاح شده و می‌شود.

وی افزود: بی‌شک در ۲۲ بهمن امسال چون گذشته سیل عظیم مردم با حضور اگاهانه حضور خواهند یافت و از نظام مقدس جمهوری اسلامی محکم تر از گذشته پشتیبانی خواهند کرد.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.