سرویس: اخبار شهرستان 17:19 - سه شنبه 17 بهمن 1396

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری:

واگذاری نقش تربیتی به مهد‌های کودک یکی از اشتباهاتی است که ما مرتکب شدیم

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، گفت: واگذاری نقش تربیتی به مهد‌های کودک و مدرسه یکی از اشتباهاتی است که ما مادران مرتکب شدیم و مشکلاتی که برای فرزاندان ایجاد می‌شود را به جامعه نسبت می‌دهیم.

به گزارش اصفهان شرق، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، ظهر امروز در همایش انقلاب و منزلت زن با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: در ۳۹ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد شرایط پر فراز و نشیب را سپری کرده‌ایم اما آنچه مشخص است علی رغم مشکلات و سختی‌ها برای مردم، پایبندی و اعتماد مردم به نظام است.

سهیلا اثنی عشر‌ با اشاره به نقش‌های متعدد بانوان در جامعه، افزود: افزایش آسیب‌های اجتماعی در بانوان بر اثر کمرنگ‌ و جنب در نظر گرفته شدن نقش تربیتی مادران اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: لازمه ایجاد یک توسعه پایدار خانواده توانمند است و مادر می‌تواند یک خانواده را توانمند سازد.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خاطرنشان کرد: واگذاری نقش تربیتی به مهد‌های کودک و مدرسه یکی از اشتباهاتی است که ما مادران مرتکب شدیم و مشکلاتی که برای فرزاندان ایجاد می‌شود را به جامعه نسبت می‌دهیم.

اثنی‌عشر در ادامه با اشاره به نقش بسیار مهم بانوان در جامعه، گفت: فرزندان و بچه‌ها که امروز مادران تربیت می‌کنند آینده‌ساز کشور هستند از این رو نقش تربیتی مادران در خانواده بسیار مهم است و رفتار و گفتار مادران در خانواده تاثیر بسزایی در تربیت فرزندان دارد.

وی تصریح کرد: تأکید و اهمیت نقش تربیتی مادران به معنای خانه نشینی آن‌ها نیست و بسیار مادرانی که در سطح جامعه مسئولیت‌های مهمی را ایفا می‌کنند مادران موفقی هم هستند.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اظهار کرد: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای توانمند و توسعه یافته داشته باشیم باید به زنان جامعه اهمیت دهیم چرا که بانوان به طور مستقیم و غیر مستقیم با تربیت آینده سازان در کشور نقش دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.