اصفهان شرق

ولایت فقیه یک رکن ارزشمند در انقلاب اسلامی ایران است/ حضور بانوان در انقلاب بسیار اثرگذار بود

کدخبر: 159162
1396/11/17 در ساعت 14:07

به گزارش اصفهان شرق، حسین ثالثی پیش از ظهر امروز در همایش انقلاب و منزلت زن با تبریک فرا رسیدن دهه فجر، اظهار کرد: امروز بعد از گذشت سی و نه سال از انقلاب اسلامی ایران، انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک الگو در جهان و منطقه مطرح است.

حضور بانوان در صحنه‌های اجتماعی و انقلاب اثرگذار بود

بخشدار بخش کوهپایه با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در نقش زن‌ها در انقلاب، افزود: حضور بانوان در صحنه‌های اجتماعی و انقلاب بسیار زیاد و تاثیر‌ گذار بود.

حجت الاسلام احمد شاکری با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران حداقل در ۱۴ سال پیروز شد تا بتواند شعار‌های مردم که شکل دینی داشت را محقق کند.

امام جمعه شهر کوهپایه افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران کشور ما به عزت، قدرت و به عنوان یک کشور صاحب نظر و دارای استقلال مطرح و به حساب می‌آید.

ولایت فقیه یک رکن ارزشمند در انقلاب اسلامی ایران است

وی با اشاره به مشترکات کشور ما با دیگر کشور‌های جهان و منطقه، تصریح کرد: ولایت فقیه یک رکن ارزشمند در انقلاب اسلامی ایران است که از اوایل انقلاب تا کنون در لحظات حساس، با رهنمود‌های خود انقلاب را حفظ و نجات داده است.

شاکری با اشاره به نقش ولایت فقیه در عرصه‌های مختلف از اوایل انقلاب تاکنون، گفت: دشمن اهمیت ولایت فقیه را درک کرده و توطئه‌ها و دسیسه‌های خود را برای از بین بردن و کمرنگ کردن ولایت فقیه به کار بسته است.

وی با اشاره به جایگاه والای حضرت زهرا(س)، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) یک بانوی نمونه و اسوه برای بانوان است. که با اظهار و محبت قلبی و عمل به اسوه رفتاری این بانوی بزرگ، می‌توانیم نورانی شویم.

امام جمعه شهر کوهپایه خاطرنشان کرد: باید با تلاش و نترسیدن از ظلم ظالم در گرفتن حق و حفظ انقلاب باید کوشا باشیم

انتهای پیام/جمشید حسینی